idamartinakarlsson

YOU DON'T BUY ME FLOWERS YOU DON'T BUY ME DRINKS YOU DON'T DRIVE ME ANYWHERE

Publicerad 2009-08-01 02:31:18 i

Godnatt bloggen! Har varit lite dålig med upp dateringen här i bloggen nu. Men jag inte haft någon lust att skriva & datorn har laggat,så jag har inte pallat. Har tänkt be Kasper göra en ny header till mig,han gillar det & är skit duktig! De här dagarna har jag varit med Jannike. Hon har sovit här. Första natten var vi ensam, sedan var brorsan & hans polar ehär. Jag & Jannike sov i mammas säng,Linus i sin,Bobbis i Joakims, Ricky i mitt rum på golvet på en madrass & Sandra & han killen som jag inte minns vad han heter delade på min säng. Det var fullt i vårna lilla lägenhet kan jag säga. Men jag har iaf haft väldigt roligt de senaste dagarna! Nu börjar regnet försvinna & fin vädret komma igen,härligt! I love it! Just nu är klockan 02.24,alltså snart halv tre på natten så jag måste lägga mig snart. Skulle väl egentligen ha elgat för länge längesen. Jag ska till Söderhamn med mamam  & Johanna imorgon. Ska bli riktigt mysigt! Hoppas bara på fint väder,men det tror jag det skulle bli. Imorgon är det även cruising i Delsbo så det blir nog att vi åker dit & glor på alla cars,men det är ljudet som är bäst! Motorljudet,spec av motorcyklar. Så blir det också att vi aknske kommer sova över hos Johanna,kommer säkert bli jätte mysigt om det blir så. Igår var det prick två veckor kvar tills vi kommer åka till Gotland. Det ska bli såå kul & såå skönt att får komma bort från Hudiksvall,från hela det här avlånga lndet. Visserligen är det fortf Sveige vi kommer befinna oss på,men på en ö åtminstone. Så nu längtar jag ihjäl mig & önskar att jag vore där redan nu helst Men nu måste jag sova annars kommer ja ginte orka upp imorogn bitti. Då kommer jag gå runt som en zombie.


http://www.youtube.com/watch?v=xBSCAVEzmCM



GOTLAND HERE I COME! WIHO!





Peace and Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida Karlsson

Ida Martina Karlsson heter jag och kommer från (Glada) Hudik, Norrland. Är en tjej på 19 år! För tillfället bor jag ihop med min pojkvän och våra två ''kissebebisar'' i vår lägenhet. Jobbar extra medan jag funderar ut vad jag vill göra med resten av mitt liv. Hoppas du kommer att trivas!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela