idamartinakarlsson

YOU JUST CALL OUT MY NAME AND YOU KNOW WHEREEVER I AM I COME RUNNING TO SEE YOU AGAIN

Publicerad 2009-08-27 21:59:42 i

Vilken UNDERBAR födelsedag! Först möts man av Linda & Linnéa som säger grattis,sedan Caroline & Linn. Så kommer Josse & Matti in & skriker grattis. Så alla andra frågar ''Vadå vadå? Vad har hänt? Varför säger ni grattis?''. Så då skrek alla grattis, & bla bla bla, så sen kom vi in på engelskan, då sjunger dom först på engelska & avslutar med varianten på svenska. Så har jag för mig att dom sjöng för mig innan det också. Aja hur som helst så blev det mycket gratulationer & sjungande. Trevligt trevligt! Bara det att jag aldrig förstår varför man tycker det är pinsamt när dom sjunger för en. Haha,varför? Hur som helst så hjälpte jag mamma med städningen medan hon lagade maten. Så kom Jannike & sedan mormro & morfar. Jannike kom med en hel kasse fullsmockad med presenter! Så åt vi god mat & hade trevligt. Så sen vid fika dags så kom pappa också. Så satt vi & fikade våran prinsesstårta som vi bakade igårkväll & jag vet inte hur mycket vi garvade! Vi hade iaf riktigt roligt! Så nu har alla åkt hem till sitt & allt jag kan säga att min födelsedag har varit underbar. Ringde farmor &tackade för presenten & snackade lite övrigt med henne också. Även min moster ringde & gratulerade & så,henne kommer jag ju träffa på lördag när vi ska till Stockholm på Hugos dop. Det är bara det att det känns inte ett dugg som om det är min födelsedag. Konstigt men sant. Hur som helst så ska jag lägga mig & sova nu så jag orkar upp imorgon. Imorgon kanske jag ska umgås med Jannike också,kan ju inte bli trevligare. Jag har tagit kort på vad jag har fått under dagen, & kort på dagen. Tänkte slänga upp ett par av dom här & nu innan jag lägger mig.


Bror min.


Tårtan! ;)





PAKEEEEEET!!


Jannike <3




Mormor & morfar.



Pappi


Nu kommer bilderna på presenterna tänkte jag, skriver även vem jag fick allt från.


Allt detta fick jag av Jannike.
T-shirt
Pyjamas
Örhängen
Kolagodis(MUMMS!)
As snygga muffinformar!


Dom här örhängena som jag önskade mig av henne fick jag. Jag tycker dom var så läckra! För er som inte ser vad det står så kan jag säga att det står ''Delicious''. I love them!


Detta fick jag av mammi.
Träord ''Lycka'' ( att hänga upp på väggen)
Presentkort på en shoppingrunda i Sundsvall, ink. 500 kr


Mormor & morfar gav mig det här.
Fem hundra kr
''Vår kok bok''
VÄRLDENS godaste limpa! ( Glömde ta kort på den,men jag kans gäa att mormros hemgjorda limpa är bland det bästa som finns!)


Allt detta fick jag av brorsan(Linus), pappa & Bea o co.
Tre presentkort på Ginatricot - brorsan, pappa, Bea o co
Presentkort på Hemmakväll - brorsan ( Han tyckte att jag behövde det för att jag & Jannike ränner där så ofta,haha)


Det här fick jag av pappa, gudmor o co, Tage & farmor o Tommy.

As sköna mysiga sockor,med ficka på sidan - pappa
Refilkort - farmor
200 kr - Tage
300 - gudmor o co


Här är allt på en & samma bild & jag är SUPER DUPER nöjd! Kunde inte ha blivit bättre! Tack alla som gjorde dagen så underbar som den blev! Ni är bäst! :)





Peace and Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida Karlsson

Ida Martina Karlsson heter jag och kommer från (Glada) Hudik, Norrland. Är en tjej på 19 år! För tillfället bor jag ihop med min pojkvän och våra två ''kissebebisar'' i vår lägenhet. Jobbar extra medan jag funderar ut vad jag vill göra med resten av mitt liv. Hoppas du kommer att trivas!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela