idamartinakarlsson

Du är så förbaskat saknad!

Publicerad 2009-02-25 19:46:48 i

Hejsan hoppsan!

dagen;

bild
matte
lunch
språk
svenska

Bilden är jag snart klar med min affisch. Inte världens finaste,men den duger. Matten hade vi prov. Gick väl sådär,kändes bra iaf! Lunchen var de kebabgryta,rätt så gott var det. Språket forts jag,är inte klar än. Och imorgon ska jag göra provet så jag är inte så säker på om jag kommer hinna klart med de jag höll på med. Svenskan hade vi bara en halv timmes lektion. Jobbade bara på. Sen slutade vi,då var klockan halv två. Pappa hämtade mig & jag hängde med till xyz & pluggade lite där. Kul var de där! Men nu är jag hemma igne efter att vi har vart & handlat. Så snart ska jag äta & sen blir det semlaaa! Pappa glömmde att köpa igår så vi köpte idag ist. Men vad gör de. Sitter nu & kolalr på Andra Avenyn & lyssnar på musik. Men nu har jag inte tid att sitta här längre. Måste äta,plugga & lägga mig tidigt. Var så otroligt trött imorse när jag vaknade. Sitter här med huvudverk också,inte skönt! Men nu måste jag gå. Ha en bra onsdag.



                       

JAG ORKAR INTE MER,SNART LÄGGER JAG MIG NER & GRINAR,DU ÄR SÅ JÄVLA SAKNAD SÅ DU ANAR INTE!
En gång när jag var på sjukhuset
så hittade dom sten i mina njurar,
sand i mina lungor,och bäst av allt,
Dig i mitt hjärta. ♥


                                     / Ida ♥

Kommentarer

Postat av: karin :')

Publicerad 2009-03-07 15:20:53

lilla vän, jag blir fan tårögd, du skriver så fina saker om mig jämt! tack DETSAMMA säger jag bara! <3<3<3<3<3<3<3<3<3

i love u

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida Karlsson

Ida Martina Karlsson heter jag och kommer från (Glada) Hudik, Norrland. Är en tjej på 19 år! För tillfället bor jag ihop med min pojkvän och våra två ''kissebebisar'' i vår lägenhet. Jobbar extra medan jag funderar ut vad jag vill göra med resten av mitt liv. Hoppas du kommer att trivas!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela