idamartinakarlsson

FET - tisdagen = semlaaaaaaaa!

Publicerad 2009-02-24 17:19:18 i




FET-tisdagen;

matte
handledartid
NO
lunch
svenska
teknik
idrott


Matten gick jag bara igenom allt & kollade inför provet. NO jobbade jag på bra idag. Kändes bra! Svenskan jobbade vi i en halvtimme,sen skulle vi ner i caféterian för att få en varsin semla & ett glas saft. MUMMA VAR DET! Tekniken hade vi tävling om broarna som hade gjort,min & Elias bro var väldigt bra,klarade alla vikterna,men sen när Patrik ställde sig på den brakade dne ihop på en gång. Idrotten skulle vi spela innebandy. Ann-Cha är tydligen i Indien,så vi skulle ha Jimmy. Trodde de skulle vara kul jag,men de var absolut inte lika roligt som jag trodde att de skulle vara. Men men. Sen gick jag på stan & mötte mamma. Vi gick även in på Ginatricot & kikade. Mamma köpte sig en jätte fin kofta som honvelat haft länge & en svart snygg ring. Så köpte hon även en tubetop,svart,åt mig. Tack mamma! Köpte ju själv en likadan fast vit, för igår såg jag bara svarta med storlekn XS. Men nu när jag kikade där så jag en med storleken M. Glad blev jag,väldigt glad! Man akn ju även ha dom som kjolar,bra de. Tubetop/kjol helt enkelt! Sen gick vi lite mer på stan & kikade. Sen gick vi till bg där brorsan kom,mamma körde oss båda till solbågen. Jag skulle hem & brorsan skulle till Kuken. Nu är jag hemma igen. Har suttit lite vid datorn & packat upp lite grann. Ska nu sitta en stund till vid datorn,kolla på det nya avsnittet av Andra Avenyn,& duscha,& äta lite mat. Senare blir det att plugga till matte provet som vi ska ha imorgon. Men nu ska jag dra. Ha en bra FET-tisdag. Tjao!



                                 / Ida ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida Karlsson

Ida Martina Karlsson heter jag och kommer från (Glada) Hudik, Norrland. Är en tjej på 19 år! För tillfället bor jag ihop med min pojkvän och våra två ''kissebebisar'' i vår lägenhet. Jobbar extra medan jag funderar ut vad jag vill göra med resten av mitt liv. Hoppas du kommer att trivas!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela