idamartinakarlsson

Längesen nu...

Publicerad 2009-02-19 21:50:13 i

Det var väldigt längesen som jag var inne på min blogg nu. Det är inte världens finaste eller världens intressantaste men jag skriver iaf.  Idag har jag bara suttit vid datorn och tvn och  inte så mycket mer. Har vart sjuk hela veckan & tänkte att jag ska gå till skolan imorgon. Imorgon ska jag även gå på stan med en av mina bästa vänner Jannike,jag ska köpa ett par skor. Sen ska vi ha kul & hon ska sova över hos mig. Vi sak ha jätte roligt! Men nu är klockan kvart i tio & jag måste ställa mig i duschen & sen ska jag sova. Ska försöka vara mycket mer aktiv på bloggen här nu. Väldigt många tycker jag skriver så mycket på bilddagboken & tycker därför att jag ska skaffa mig en blogg ist. Och jag har ju en blogg,så varför inte börja vara inne & skriva på den igen ist. Ha det bra,<3.

~ Ida

Ett liv utan er,är inget liv för mig. <3

Hur skulle jag klara mig utan er,Karin &Jannike?
Svar: Det skulle ja ginte.

Jag älskar er,har alltid gjort & kommer alltid att göra.
(L)

Kommentarer

Postat av: kaurlf

Publicerad 2009-02-23 19:08:10

vi tre i sommar, woooooooooooho! =D <3

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-02-23 19:11:37

Ja,vi ska ha så jädrans kul så de bara prutar om de! Sommaren 09 ska bli dne bästa sommaren ever! =)(L)

Postat av: kariin

Publicerad 2009-02-23 19:17:56

vi tre i sommar, sjuuuukt kul! =) <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida Karlsson

Ida Martina Karlsson heter jag och kommer från (Glada) Hudik, Norrland. Är en tjej på 19 år! För tillfället bor jag ihop med min pojkvän och våra två ''kissebebisar'' i vår lägenhet. Jobbar extra medan jag funderar ut vad jag vill göra med resten av mitt liv. Hoppas du kommer att trivas!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela