idamartinakarlsson

ALL I WANNA DO IS BE WITH YOU BE WITH YOU

Publicerad 2009-07-25 22:12:55 i

Hejsan hoppsan! Vilken dag...Jag är helt slut. Inte för att jag gjort så mycket. Men igår blev det lite väl sent,kom i säng halv tre. Imorse vaknade jag vid tio tiden redan & jag klev upp. Kollade på Pretty Woman,käkade,satt vid dator & var skit trött men kunde inte somna om! Så typiskt,& såå jobbigt. Så kollade jag på rulole med brorsan, Beck - Enslingen. Sen hjälpte jag han med kastspöet & sedan åkte & mamma till Njutånger. Var riktigt kul,vi körde dunken med småttingarna & Lasse,kollade på tv,garvade,svullade,spelade kort & hade väldigt roligt & skrattade en hel del,haha! Så nu har vi kommit hem,jag är helt slut & tänker nog göra mig en kopp te & nått annat gott 6 bara slapåpa,dvs somna. Ska nog gå ut & kolla vad mamma gör nu.







Peace and Love


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida Karlsson

Ida Martina Karlsson heter jag och kommer från (Glada) Hudik, Norrland. Är en tjej på 19 år! För tillfället bor jag ihop med min pojkvän och våra två ''kissebebisar'' i vår lägenhet. Jobbar extra medan jag funderar ut vad jag vill göra med resten av mitt liv. Hoppas du kommer att trivas!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela