idamartinakarlsson

DON'T YOU YOU KNOW LOVE IS STRONGER THEN JESUS DON'T YOU KNOW LOVE CAN KILL ANYONE

Publicerad 2009-07-05 12:25:11 i

Hejsan hoppsan! Vi stack ut med båten förut,när det såg ut att vara rätt så bra väder,det var väldigt varmt ute. Så vi hade köpt mat & sådant & skulle ha det lite mysigt & bada & sådant. Så börjar det bli mulet när vi kommer ut på havet,det blåser mycket så det var hur mycket vågor som helst. Så jag & Jannike var dyngsura när vi kom hem,det var som rena rama duschen att sitta där. Men vi hann ju iaf äta våra macko vi hade köpt på Subway. MUMMSIGT VAR DET! Så när vi kom hem,för några timmar seda,satt vi först vid datorn & sedan har vi kollat på Troja. Den har precis slutat. Inatt sover jag hos Jannike igen. Egentligen skulle Jannike sova hemma hos mig,för Linda,Kaj,Gröten & Niklas är ute & fiskar nu & kommer sova över. Och dom vela inte att vi skulle sova ensam här i huset. Men nu är det ändrade planer. Linda ringde nyss & sa att vi fick sova här i huset om vi vela,men att vi måsta ringa min mamma & fråga om det var okej. Självklart var det det! Så ikväll blir det FF. I like it! Hela huset för oss själva. Kan fan inte bli bättre. Vi vet inte riktigt vad vi ska hitta på. Vi ska väl äta,& mamma ska hämta mig så jag får hämta lite mer kläder & sådant som jag behöver. Så får vi väl se vad som händer senare. Nu sitter jag här med lite Trocadero bredvid mig,riktigt gott. Ska väl sitta en liten stund till vid Jannikes dator som laggar sönder,så ska jag väl dra mig in till vardagsrummet där hon sitter & kolla på Paradise Hotel.







Peace and Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida Karlsson

Ida Martina Karlsson heter jag och kommer från (Glada) Hudik, Norrland. Är en tjej på 19 år! För tillfället bor jag ihop med min pojkvän och våra två ''kissebebisar'' i vår lägenhet. Jobbar extra medan jag funderar ut vad jag vill göra med resten av mitt liv. Hoppas du kommer att trivas!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela