idamartinakarlsson

GE MIG GE MIG GE MIG NÅ MER NÅTT ATT JOBBA MED

Publicerad 2009-07-10 23:51:23 i

Hejsan hoppsan! Blev att jag har varit med Beatrice idag ist för att vara hemma & städa. Så vi har väl mest skojjat,passat lilla Mattis & haft det roligt. Fast som vanligt så blev jag väldigt trött där mot slutet. Så kom mamma & hämtade mig,hon körde hem mig till pappa. Vi åt mat & sedan har jag vart med Karin & Cornelia. Riktigt kul var det att få träffa henne efter att hon varit på Rodhos,fick även min present av henne. Det var ett jätte fint armband,blått,flätat & såå fint! Thank's honey! Så har jag duschat,kollat på LA Ink. Kan även berätta att jag rfågad epapap idag,dag tid,när han var 100& nykter,om jag verkligen fick tatuera mig för honom. Och för honom får jag det,bara jag betalar själv. Men det är självaste tillståndet man måste ha då & det har jag iaf från honom. Nu måste han bara försöak övertala mamam om att jag ska få göra det. Jag ska tjata & tjata & tjata på amma om det så aknske hon ger sig. Det blir så jävligt billigt för dom båda också! Då kanske jag kan få den där bäbara minidatorn av dom alla ist. Man kan ju alltid drömma & hoppas! Men nu ska jag gå 6 borsta tänderna & lägga mig & sova. Jag orkar inte skriva så mycket för jag är så trött & jag måste verkligen lägga mig nu. Jag ska upp klockan åtta imorgon,ska till Jättendal med Karin,Corne & Tommy(deras pappa). Tommy ska springa jordgubbsloppet eller vad det nu heter,så vi ska dit & vara hans lilla hejjarklack. Ska bli roligt! Så nu måste jag dra,annars kommer jag inte kunna komma upp ur sängen imorgonbitti.







Peace and Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida Karlsson

Ida Martina Karlsson heter jag och kommer från (Glada) Hudik, Norrland. Är en tjej på 19 år! För tillfället bor jag ihop med min pojkvän och våra två ''kissebebisar'' i vår lägenhet. Jobbar extra medan jag funderar ut vad jag vill göra med resten av mitt liv. Hoppas du kommer att trivas!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela