idamartinakarlsson

GIVE ME A CALL I MISS YOU

Publicerad 2009-07-19 15:36:24 i

Hejsan hoppsan! Klockan är 15.25 & jag är hur trött som helst. Igår vaknade jag vid 10.00 & var rätt så trött då & inatt la vi oss strax efter 02.00. Som sagt var så var det ju stålande väder igår,speciellt bra väder för en båttur till något fint ställe. Det blev Laxviken. Vi började med att sola & bada. Vldigt kallat i vattnet men man kom tillslut i. Så slog vi upp vårat tält som vis kulle sova i. Det blev att vi grllade till middag,MUMMS! Sen efter det åkte vi vattenring efter båten. Fyfan vad kul det var! Roligaste jag har gjort på länge. Har åkt förut också,men det var ett tag sen & det var mycket roligare nu. Hur som helst så vet jag inte hur mycket jag & Jannike låg & garvade,vi hade iaf väldigt väldigt roligt! Sen när vi kom tillbaks till de andra så blev det kubb tunering & sedan satt vi vid brasan ända till klockan 02.00 då & sjöng,svullade & hade det skönt. Gårdagen iaf sjukt rolig. Me inatt vaknade jag av att det regnade,mysigt men inte så¨kul sen när vi skulle vakna när allt var blött. Så imorse vaknade vi vid elva ungefär. Vi åt frukost,packade ihop & allt. Så när vi kommer ut på öppet hav i full fart så kommer det 1!-2 meter höga vågor. Alltså,det sjöar. I början var det roligt men när vi hade guppat på vågorna ett tag var det inte lika kul längre. Kändes som om båten kulle välta när som helst & vi var tvungen att ta av kapellet. Så vi fick åka in mellan två öar,satt där ett tag & sen ut i vågorna igen & framme vid Robban, så nu är vi hemma igen då. Egnetligen skulle vi kanske vara hemma för två timmar sedan om det inte hade sjöat så mycket som det gjorde. Det var sjukt! Nu är jag så jäkla trött så jag skulle kunna somna sittandes. Blir att jag & brorsan åker till mamma redan ikväll ist för imorgon. Skal bli rätt så skönt ändå. Blir väl att kolla på film &  sova. Så imorgon blir det nog inte att jag tänkerkliva upp vid 05.00 tiden bara för att hänga med mamma till Söderhamn skulle jag tro. Får bli att hon får komma & hämt mig på onsdag eller nått liknande. Men nu ska jag ställa klockan på 16.00 såjag får vila i en tjugo minuter & sedan packa & fara.







Peace and Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida Karlsson

Ida Martina Karlsson heter jag och kommer från (Glada) Hudik, Norrland. Är en tjej på 19 år! För tillfället bor jag ihop med min pojkvän och våra två ''kissebebisar'' i vår lägenhet. Jobbar extra medan jag funderar ut vad jag vill göra med resten av mitt liv. Hoppas du kommer att trivas!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela