idamartinakarlsson

HEY HEY SO DON'T BOTHER

Publicerad 2009-07-12 00:08:44 i

Godnatt! Ååå,vilken dag. Först kliver man upp klockan åtta då,dötrött. Ligger & steker & kommer hem,fortfarnade skit trött. Så sitta vid datorn,gå ner till Karin,upp igen för att äta grillat & jordgubbar med mjölk,MUMMSMUMMSMUMMMMMSSSSS!! Det satt int ehelt fel kan jag lova. Så sen diska för att få lite money. Vara med Karin,ner på Kvantum,hem till Karin & där sitter hon,jag,Tommy,Corne,Ellen & pappa. Vi kollade på sommarkrysset,skrattade,Tommy trollade & vi hade verkligen jätte kul! Så sen började ondskan så då kollade vi på det & åt jordgubbar med vanljglass & riven choklad,mumms men onyttigt. Så har vi precis kollat kalrt på Ondskan som gick på kanal fyra & nu har jag kommit upp hit till mig igen. Det har vart en låång dag & jag ska gå & lägga mig genast! Ska bara borsta tänderna,avsluta detta & tvätta mig. Imorgon kanske jag åker till Snarböle med mamma på kvällen,vi får se,måste prata lite med henne också först. Men först ska jag sova ut riktigt ordentligt & sedans ak jag & Karin ut & cykla slingan. Eller jag ska nog cykla slingan & hon ska kuta,kanske kutar jag med,vi får se hur det blir. Vi ska iaf ut & röra på oss har vi bestämmt. Men nu ska jag göra mig iordning inför sängen,kommer ngo somna bumms!


Jag vet att det blir samma bilder varenda ag,men jag har inte lagt in dom från mobilen,så det lär bli såhär ett tag fram över.





Peace and Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida Karlsson

Ida Martina Karlsson heter jag och kommer från (Glada) Hudik, Norrland. Är en tjej på 19 år! För tillfället bor jag ihop med min pojkvän och våra två ''kissebebisar'' i vår lägenhet. Jobbar extra medan jag funderar ut vad jag vill göra med resten av mitt liv. Hoppas du kommer att trivas!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela