idamartinakarlsson

I CAN BUY YOU OH YEH OH YEH BUT I CAN'T MAKE YOU DO WHAT YOU DON'T

Publicerad 2009-07-07 19:31:25 i

Hejsan hoppsan! Igår åkte jag till pappa & ska nu vara här i två veckor. Idag klev jag upp klockan nio,& elva kom Cissi & Ingalill & hämtade mig så åktev i ut till deras stuga i Enånger. Det har varit rätt så dåligt väder idag,mulet & så. Men vi badade ändå,i viken,där det var 20 grader varmt ungefär. Så det var skönt! Så kollade vi på film,åt grillat & spelade spel. Så ungefär vid fem tiden åkte vi hem. Jag cyklade hem, hit till papa & sen dess har jag städat & ätit. Nu är jag helt slut. Känns som om jag skulle kunna somna sittandes nu. Jag la mig runt halv ett-ett igår & klev upp no så därför är jag lite trött. Också har jag hållt igång hela dagen. Så nu ska jag lägga mig i soffan & kolla lite på tv(sova),jag somnar alltid. Men jag har ställt klockan på åtta för då är det Allsång på Skansen & det kan man ju inte missa. Och sedan klockan nio ska jag kolla på Morden i Midsomer. Trevligt! Också ska jag duscha,sen antar jag att jag kommer lägga mig & sova,somna bumms. Imorgon ska jag vara med Jannike,kanske sover över hos henne också,om inte hon sover över hos mig. Vi får väl se vart vi sover,kanske tom blir tältning,eller vad säger du Jannike,haha? Men nu ska jag lyfta på aset & dra mig till soffan bakom mig.







Peace and Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida Karlsson

Ida Martina Karlsson heter jag och kommer från (Glada) Hudik, Norrland. Är en tjej på 19 år! För tillfället bor jag ihop med min pojkvän och våra två ''kissebebisar'' i vår lägenhet. Jobbar extra medan jag funderar ut vad jag vill göra med resten av mitt liv. Hoppas du kommer att trivas!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela