idamartinakarlsson

I CAN'T MAKE YOU LOVE ME

Publicerad 2009-07-05 12:35:30 i

Godmorgon! Igårkväll var som sagt jag & Jannike ensam hemma. Vi satt lite vid datorn, kollade på MTV,min favoritkanal ibland. Sedan strax efter tolv så gick vi ut,vi bestämmde ss för att gå till Statoil för att köpa käk till Jannike som var vrålhungrig. Köpte yougurt,haha! Så satt vi där & väntade på att mamma skulle hämta upp oss så jag kunde ka hem & hämta lite saker. Så hem till Jannike igen. Då var vi båda väldigt trött så vi gick & la oss. Nu har jag vaknat,för ungefär en timme kanske. Jannike ligger som vanligt & sover fortfarande. Klockan är halv ett & jag tänker snart väcka henne för magen kurrar. Eller så går jag ner 6 äter själv. Har iaf å sovit extra skönt inatt. Vi la oss & sov i Kaj & Lindas säng,dubbelsäng,typ den skönaste sängen jag vet. Så jag har fått mig en god sömn inatt. Idag vet jag inte vad som händer. Vet inte riktigt vilket väder det är idag heller. Ser ut att vara väldigt ljust & soligt ute,men kaske det är blåsigt? Jag ska kolla. Senare ikväll vet jag inte heller vad som händer,om jag ska till Njutånger eller inte. Måste fixa så att mamma kör mig först. Men hon är ju redan där & jag skulle inte tro att hon åker därifrån hit för att hämta mig,för att sedan åka tillbaks. Tveksamt! Men nus ka jag lägga mig & vila lite.







Peace and Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida Karlsson

Ida Martina Karlsson heter jag och kommer från (Glada) Hudik, Norrland. Är en tjej på 19 år! För tillfället bor jag ihop med min pojkvän och våra två ''kissebebisar'' i vår lägenhet. Jobbar extra medan jag funderar ut vad jag vill göra med resten av mitt liv. Hoppas du kommer att trivas!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela