idamartinakarlsson

I GOT LIPS,AND I GOT LIPS

Publicerad 2009-07-20 13:19:10 i

Godmorgon! Vilket jävla pissväder vi har idag. Det absolut spöregnar,regnet öser ner. Det är så tråkigt! Så idag blir det en inne mysar dag. Jag somnade ungefär kvart i två inatt,jag låg & kollade på ''WALK THE LINE''. En ut av de bästa filmer jag nånsin sett! I slutet grät jag så mycket så när jag skulle sova kändes det som om jag låg i världens vattenpöl,fy fan vad den var bra! Grymt bra musik också! Så imorse vaknade jag runt elva, har ätit grekisk sallad med bröd & juice,YUM! Och just nu sitter jag & kollar på ''Wallander - Jokern''. Ska snart duscha & sätta på mig mysiga kläder,sen göra mig en kopp te & sätta mig ute på balkongen. Det är det enda jag tycker om med regn,att det låter så mysigt när det smattrar mot taket eller fönstren. Så ikväll blir det att vi åker till Söderhamn, om det inte blir imorgon. Vi får väl se,måste ringa Jannike & snacka lite med henne också. Igår när jag tog fram USB-kabeln så hittade jag också de två balla solgladögonen som jag har köpt till Ebba & namnnappen som jag har köpt åt lille Hugo,jag har inte hunnit skicka iväg det än,så det får bli att jag skickar iväg det då. Men nu ska jag lägga fram lite kläder inför dagen.







Peace and Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida Karlsson

Ida Martina Karlsson heter jag och kommer från (Glada) Hudik, Norrland. Är en tjej på 19 år! För tillfället bor jag ihop med min pojkvän och våra två ''kissebebisar'' i vår lägenhet. Jobbar extra medan jag funderar ut vad jag vill göra med resten av mitt liv. Hoppas du kommer att trivas!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela