idamartinakarlsson

I LOVED YOU FIRST I LOVED YOU FIRST

Publicerad 2009-07-24 20:31:41 i

Hejsan hoppsan! Nu har jag varit i Söderhamn hos mormro & morfar i fem dagar. De första dagarna är det kul & skönt,men sen börjar jag tröttna den tredje dagen ungefär. Så det är riktigt skönt att komma hem sen! Som jag är nu,nu är jag hemma. Har mest blivit kortspel,film tittande, mm, det har ju varit såå tråkigt väder så man kan ju inte göra nått. Så sjukt tråkigt! Hur som helst så är jag & mamma hemma nu igen, haha jag & mamma satt & sjöng till Björn Rosenström hela vägen hem. Jag orkar inte riktigt skriva så mycket nu så det får bli ett kort inlägg. Jag & mamma stannade till inne i stan på Hemmakväll för att hyra film & köpa lite gotta. Så sen in på Träffpunkten & handöla lite mat där också. Så jag ska hoppa in i duschen snart,sen på med rena mysiga kläder & slå sig ner i soffan 6 bara mysa. Ska bli härligt! Usch, mormro hade pratat med min moster idag,hennes andra dotter då, & tydligen så har Gregers(min mosters man),hans pappas tjej har dött. Hon har varit sjuk & så!  Så hade dom sagt det till Ebba,kusinen min,4 år är hon, hon hade inte brytt sig ett dugg. Men sen när dom kom till ett ställa dom sulle till 6 övernatta så tog dom fram en extra säng som Ebba skulle sova på & då började hon stört grina & blev jätte ldesen min lilla prinsessa. Då kom hon ihåg att just den sängen har ju farmor sovit i. Uscha,jag tycker så synd om henne,min lilla tjueju. Så tydligen har hon pratat jätte mycket opm hennes farmor nu & till & med ritat teckningar på hennes farmor då som kom upp till himmelen till våran gammelmorfar. Usch,& hon är 4 år?! Hon har blivt så ledsrn,jag hoppas jag vekrligen får träffa henne innan skolan börjar igen. Men nu måste jag kila.



Peace and Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida Karlsson

Ida Martina Karlsson heter jag och kommer från (Glada) Hudik, Norrland. Är en tjej på 19 år! För tillfället bor jag ihop med min pojkvän och våra två ''kissebebisar'' i vår lägenhet. Jobbar extra medan jag funderar ut vad jag vill göra med resten av mitt liv. Hoppas du kommer att trivas!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela