idamartinakarlsson

I PROMISE YOU WON'T EVER SEE ME CRY , DON'T FEEL SORRY

Publicerad 2009-07-11 14:37:07 i

Hejsan hoppsan! Fy satan vad jag är trött. La mig senare än tänkte igår,kom i sängen klockan tolv,inte bra med andra ord. Skulle upp klockan åtta imorse, var i Jättendal idag då,vis kulle ju kolla på Tommy när han sprang Jordgubbsloppet. Så jag & Karin låg & stekte medan han sprang så jublade vi & tog kort på honom när han kom i mål. Så har vi kommt hem 6 jag är sååå trött! Ska nog lägga mig en stund tror jag. Ikväll blir det grillning här också,ska bli riktigt mummsigt! Man m¨ste ju passa på nu när det kommer en dag med sol & värme. Jga har hört att det ska vara dåligt väder hela dennna nästa vecka också. Typiskt! Men de är vad dom säger det.. Senare ikväll blir de nog Jannike,kanske vi alla tre,jag,Janniek & Karin,vi får se. Men nu vet jag inte,vi får väl se. Nu ska jag ligga & smsa lite &så,kommer nog somna till en stund också.







Peace and Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida Karlsson

Ida Martina Karlsson heter jag och kommer från (Glada) Hudik, Norrland. Är en tjej på 19 år! För tillfället bor jag ihop med min pojkvän och våra två ''kissebebisar'' i vår lägenhet. Jobbar extra medan jag funderar ut vad jag vill göra med resten av mitt liv. Hoppas du kommer att trivas!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela