idamartinakarlsson

I REALLY LIKE BUT I'M LOSING CONTROL

Publicerad 2009-07-10 01:30:14 i

Nattbloggning! Klockan är 00.29 & jag sitter & halv sover,så då vet ni orsaken till om jag skulle skriva någontign konstigt. Hela dagen har jag gått runt i natttröja & trosor,pågrund av det här dö trista vädret. Det har spöregnat hela dagen,så det blev en deg dag idag. Har setat ute på balkongen,eller snarare suttit & sovit ute på balkongen. Mycket skönt var det! Också har jag bäddat rent,suttit en massa vid datorn,kollat på två filmer,tittat på tv & bara slappat helt enkelt. Det finns ju inte så mycket annat att göra dagar som dessa. Jannike åkte hem vid fyra tiden hon också,hons kulle till Enånger där hons ak sova hos sin moster & sötisar till kusiner. Tea & Jonte,ursöta båda två,fast Tea har blivit sååå stor. Jag fattar inte?! Åren går så fort & de som växer så det knakar,fast så tycker ju de vuxna om oss ungdommar också. Nu är det typ kålsvart ute & jag ska snart gå & lägga mig. Imorgon kommer Karin coskå,fast det blir väl kanske senare mot kvällen. Så jag kan ju faktiskt dammsuga & skura lägenheten på dagen & sedan vara med Karin om jag hinner,annars kommer vi väl umgås på lördag. Ska iaf bli riktigt kul att få träffa henne igen. Hon har ju vart på Rohdos & är säkert lika brun som en pepparkaka. Sen måste min pappa verkligen vara sjuk eller så är det de där ölarna han tog ikväll,hoppas han var allvarlig,ska fråga honom igne imorogn bitti iaf. Men jag frågade honom om det var oekj för honom att jag tatuerar mig nu när jag fyller 15 om 1½ månad. Och vad svarar han? JA?! Så satt vi & pratade om vad jag vela tatuera in,så kanske en fjäril,eller en sak som symboliserar någonting. Jag vill gärna ha ett kors,ankaret & ett hjärt,som står för TRO HOPP & KÄRLEK. Det tyker jag vore jätte fint. Också vill jag ha det där amn kan dölja det med kläder,med tankae på jobb när man blir stor & så. Ska kolla lite om jag kanske hittar några idéer eller så,kanske lite idéer från olika & göra det till en enda tatuering. Men som sagt,jag ska fråga pappa en gång till imorgon. Sen har han sagt att han sak betala min första tatuering som jag gör. Men jag är lite orolig för om han verkligen var seriös,man kan ju alltid hoppas,för förut för ett tag sen frågadejag & då var ahan emot det...tror jag. Det lät som så iaf. en sen så sa jag faktiskt idag också att mamma inte vill att jag ska göra det,men om man har en förälders tillstånd så får man göra det. Så jag hoppas att jag får det av pappa när jag fyller år nu om 1½ månad som sagt. Hoppashoppashoppas!!!!!!!!!!!! Men nu ska jag sitta lite här vid datorn,lyssna på musik & sedan sussa.







Peace and Love



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida Karlsson

Ida Martina Karlsson heter jag och kommer från (Glada) Hudik, Norrland. Är en tjej på 19 år! För tillfället bor jag ihop med min pojkvän och våra två ''kissebebisar'' i vår lägenhet. Jobbar extra medan jag funderar ut vad jag vill göra med resten av mitt liv. Hoppas du kommer att trivas!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela