idamartinakarlsson

INATT ÄR JAG DIN,INATT ÄR DU MIN

Publicerad 2009-07-02 10:27:58 i

Godmorgon! Vaknade som vanligt av att jag har solen mitt på sängen så det blir stek hett. Idag skiner solen förfullt,det är 40 grader i solen. Vi får se om jag städar idag eller imorgon! Sitter här & lyssnar på musik & kollar lite på Allsång på Skansen. Ska nog snart äta,eller sås ka jag ta på mig shorts & lionne  ta mig en rask promenad. Har inte betämmt mig riktigt än. Annars blir det väl bara dega hemma idag,kanske hitta på nått. Kanks ebaka eller så. Sitta ute på balkongen. Men nu ska jag fortsätta med mitt,läsa lite bloggar,mm. Ska skriva ett litet brev åt min/mina kusin/kusiner i Sthlm,Ebba. Jag har köpt två solglasögon till henne & en napp till Hugo,som det står Hugo på,den var så söt. Så ska jag också göra som en tavla,med en massa foton på. Kommer säkert bli finfint,om det blir som jag tänkt mig.


Ska nog smsa Bea & fråga när hon kommer hem igen!






Peace and Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida Karlsson

Ida Martina Karlsson heter jag och kommer från (Glada) Hudik, Norrland. Är en tjej på 19 år! För tillfället bor jag ihop med min pojkvän och våra två ''kissebebisar'' i vår lägenhet. Jobbar extra medan jag funderar ut vad jag vill göra med resten av mitt liv. Hoppas du kommer att trivas!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela