idamartinakarlsson

IT MUST HAVE BEEN LOVE, BUT IT'S OVER NOW

Publicerad 2009-07-04 12:22:09 i

Godmorgon! Jag sitter här med datorn i högsta hugg,medan Jannike ligger bredvid mig & sover som en stock. Tänkte berätta lite om gårdagen. Jag satt bara hemma ,smsade lite med Jannike. Klockan 13.00 var dom hemma,så jag cyklade till Jannike med en gång. Egentligen skulle dom inte komma hem förens vid 17.00 någon gång,men det gjorde dom inte. Jag fick mitt som jag skulle få av henne som hon hade köpt i Tallin. Gissa vad det var? En Mentos förpacking & en strut med brändamandlar!! Jag som ÄLSKAR brända mandla!! Tusen tack Jannike,du är den bästa av dom bästase! Hur som helst så gjorde hon iordning sig & sedan stack vi ner till stan & kollade lite. Så gick vi hem till henne,skulle ta moppen hem till mig. Tror ni den startade? NEJ! Fan vad jag hatar den ibland. Vi kickade o vi kickade o vi kickade o vi kickade,tillslut tog Kaj fram startkablarna,tror ni den startade då då? NEJ! Så det slutade med att Kaj fick köra oss hem till mig. Jag packade,vi satt vid datorn,vi åt mat. Sedan tog vi bussen hem till Jannike,hon packade,vi tog bussen till Iggesund. På bussen är det smockat med folk, bl a sitter min brorsa(Linus) där med sitt gäng av kompisar som ska till Njutånger på fest. Så när vi väl kommer till Iggesund så säger jag ''Det är den här gatan vi ska in på''. Då säger Jannike ''Nej det är nästa gata väl,eller ännu nästa,kom så går vi''. Så det lutar med att vi står på Krokgatan,helt vilse. Me som tur var så kom dom & mötte oss. Så vi gick först till Preem för att pumpa deras boll &  sedan till konstgräsplanen där vid idrottshallen & spelade fotboll. Faktiskt riktigt kul! Fast jag & Jannike var kass,dom passade tom bolen till oss för vi var så usla,haha! Men men. Sedan stack vi till Ankarmon & badade,mycket roligt ska jag säga & det var faktiskt riktig varmt i vattnet! Så stack vi hem till Marcus & kollade på Hundtricket,sedan gick vi till busshållplatsen för att våran buss gick 01.15. Jag tror jag aldrig blivit så rädd som jag vart när vi satt där & det kom två mopeder på all världens fart & åkte förbi precis där vi satt. Jag trodde jag skulle skita ner mig! Kanske ska jag säga det också att vi åkte dit för att vara med Marcus & William,väldigt snälla killar,vi hade skit kul,tyckte iaf jag. Så låg Jannike  & smsade lite & sedan somnade vi. Jag somnade bumms för jag var så trött! Sen nu vi vaknat,Jannike har somnat om,men jag ska väcka henne nu bara jag har skrivit klart det här. Idag blir det kanske stranden,Hölick eller så. Fett nice! Sen får vi väl se vad som händer.

Jag slänger upp lite bilder sedan vi åkte båt också,som jag såg att Jannike hade på datorn. Enjoy!


















Peace and Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida Karlsson

Ida Martina Karlsson heter jag och kommer från (Glada) Hudik, Norrland. Är en tjej på 19 år! För tillfället bor jag ihop med min pojkvän och våra två ''kissebebisar'' i vår lägenhet. Jobbar extra medan jag funderar ut vad jag vill göra med resten av mitt liv. Hoppas du kommer att trivas!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela