idamartinakarlsson

JAG KOMMER ALDRIG HA EN SÅ BRA VÄN SOM DU,ALDRIG

Publicerad 2009-07-03 10:42:28 i

Godmorgon! Klockan är nu 10.28 & jag vaknade för en liten stund sen. Då har jag fått sms av min älskade Jannike som skrev ''Nu är vi i Sverige''. För er som inte vet så har hon varit i Tallin. Äntligen är hon hemma,jag har kännt mig såå ensam utan henne. Fan vad jag älskar dig!! Också ska vi ses när hon kommer hem igen på eftermiddagen någon gång,så ska jag få min sak som hon köpt till mig,vilket hon inte hade behövt,men gud vad söt hon är! Äntligen ska jag få träffa henne. Min andra halva.
Hur som helst så somnade jag bumms igår & det blir så himla varmt inne på rummet mitt så jag har legat & svettats hela natten. Nu ska jag sms lite till med Jannike & sedan äta frukost. Ska väl fixa mig & sådant också,kanske gå ut en stund & kanske baka en kaka. Vi får se,men ikväll blir det iaf att vara med efterlängtade Jannike då! Det ska bli såå roligt! Men nu ska jag äta frukost.

Jannike,du är min halva. Du lyser upp mina dagar & du är underbar. Ingen kan ha en bättre vän än dig. Du gör en super duper glad om man är lite glad,du får en alltid att skratta,du får en att bli glad när man egentligne är ledsen. Du får en att må bra,& det är jag så otroligt tacksma över,så du anar inte. Alla önskar att dom hade en vän som dig,jag är såå lycklig,för jag fick dig. Jag älskar dig 6 kommer alltid att göra,vad som än händer.




You're simply the best, you're better then all the rest, you're better then anyone, anyone I've ever mett.






Peace and Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida Karlsson

Ida Martina Karlsson heter jag och kommer från (Glada) Hudik, Norrland. Är en tjej på 19 år! För tillfället bor jag ihop med min pojkvän och våra två ''kissebebisar'' i vår lägenhet. Jobbar extra medan jag funderar ut vad jag vill göra med resten av mitt liv. Hoppas du kommer att trivas!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela