idamartinakarlsson

MAKE A BETTER PLACE FOR YOU AND FOR ME

Publicerad 2009-07-18 00:53:48 i

Hejsan hoppsan! Just nu är klockan 00.45 & jag sitter & jäspar sönder. Jag har ju inte kunnat blogga på fem dagar,har vart hos mormro & morfar. Hur som helst så har jag haft det jätte kul & skänt. Vi har spelat kort,legat & stekt hur mycket som helst. Så följde jag med Lisa,Jonas & Emil ut till Tvåharn där ja ginte varit på två år. Där ute väntade Perra,Yvonne,Jesper,Elinor & de två hundarna Vilma & ROnja. Vilma är världens goaste hund,jag har aldrig mött en så gosig & snäll hund. Men jag tycker så synd om henne,hon har blivit huggorms biten,stackarn. Hur som helst så grillade vi,studsade,kollade film & hade skit kul! Tyvärr kom inte jag,Jonas & Emil i säng förens fyra på morgonen & ag vaknade igen klockan nio & kunde absolut inte sova. Kändes ju verkligen jätte skönt! Inte! Men jag överlevde. Nu sitter jag & lyssnar på musik & smsar lite med Jannike. Hon tycker jag ska hoppa på cyklen med packing,hämta henne på stan & cykla hem till henne & sova där. Haha,hon har sina idéer den männsiakn! Men jag älskar henne! Nu skriver hon att hon nästan är vid mig,att hon är vid start,men hon måste ju mena snart & inte start. Aja,hon yrar som vanligt. Jag ska försöka vara uppe till två,har ställt alarm då,det är ju LA Ink. Det får man inte missa!







Peace and Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida Karlsson

Ida Martina Karlsson heter jag och kommer från (Glada) Hudik, Norrland. Är en tjej på 19 år! För tillfället bor jag ihop med min pojkvän och våra två ''kissebebisar'' i vår lägenhet. Jobbar extra medan jag funderar ut vad jag vill göra med resten av mitt liv. Hoppas du kommer att trivas!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela