idamartinakarlsson

PEOPLE ALWAYS TOLD ME BE CAREFUL OF WHAT YOU DO AND DON'T GO AROUND AND BREAKING YOUNG GIRL'S HEART

Publicerad 2009-07-01 19:25:12 i

Hejsan hoppsan! Nu var det ett tag sedan jag bloggade. Fyra dagar sedan kanske? Hur som helst så var jag ute & åkte båt med Jannike & co i söndags,på kvällen åkte jag & mamma till Norrala,till mormor & morfar. Där har jag varit i fyra dagar & nu har jag kommit hem. Det är såå varmt ute,det är ju nästan jobbigt. Jag orkar faktiskt inte skriva så mycket. Har haft det roligt iaf,tjänade en liten slant av mormor. Nu har jag bäddat sängen & röjjt inne på rummet & har precis ätit. Nu ska jag diska & städa badrummet, Äckligt men sant. Brorsorna ska gå ut på Bockarna ikväll & mamma kanske ska till Söderhamn,så jag blir ensam hemma. Ska nog ringa Cissi &höra vad hon ska göra. Idag har i fått reda på att jag är allergisk mot vattenmelon. Är ju inte så kul,jag som älskar vattenmelon! Men men,sånt är livet. Nu saknar jag Jannike så jäkla mycket,Karin coskå för den delen. Fan,varför skulle dom båda dra samtidigt?! Usch,jag lägger mig ne r& gråter sönder snart! Jannike kommer hem på fredag & vis ka träffas på lördag,men det är ett tag dit. Karin vet jag inte när hon kommer hem,nästa torsdag aknske,men då kommer hon ju hem till Sveg. Men nu ska mamma ha datorn  jag ska diska.


NÄ,NU FÅR DU FAN TA & KOMMA HEM FRÅN TALLIN KVINNA! JAG SAKNAAR &ÄLSKAR DIG SÅ JÄVLA MYCKET!





Peace and Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida Karlsson

Ida Martina Karlsson heter jag och kommer från (Glada) Hudik, Norrland. Är en tjej på 19 år! För tillfället bor jag ihop med min pojkvän och våra två ''kissebebisar'' i vår lägenhet. Jobbar extra medan jag funderar ut vad jag vill göra med resten av mitt liv. Hoppas du kommer att trivas!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela