idamartinakarlsson

SHE BREAK IT DOWN SHE TAKE IT LOW

Publicerad 2009-07-10 11:49:58 i

Godmorgon! Vilket jävla pissväder det är. Regnar precis hela tiden. Hur som helst så tänkte jag slänga in ett kort inlägg här. Idag hade jag först tänkt att jag skulle dammsuga & rensa mitt skrivbord som jag aldrig anväder,egentligen skulle jag kunna slänga eller sälja det. Kanske ska göra det? Ska nog prata med pappa om det sen. Då får jag ju isf mer utrymme eftersom mitt rum är så pass litet. Fast jag vet inte om jag ska städa,jag kanske kan ringa till Bea & fråga vad hon ska göra. Det var jätte längesen vi sågs nu ju,då akn jag ju bara ta bussen dit. Fast hon ligger nog & sover skulle jag tro. Vi får väl se hur det blir. Ska väl ta & prata lite med pappa först & så. Sen ska jag ju fråga honom idag igen om jag verkligen får tatuera mig för honom. För hoppas akn man ju alltid göra! Men igår när jag frågade hade han druckit en sisådär 3-4 öl & det var runt halv tolv tiden ungefär,så jag är lite osäker på om han bara sa ja för att han var så trött & sådant. Men nu fikc jag ett sms av Beatrice,ska läsa det.
Idag/ikväll kommer ju även Karin också,så henne måste jag ju träffa! =)








Peace and Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida Karlsson

Ida Martina Karlsson heter jag och kommer från (Glada) Hudik, Norrland. Är en tjej på 19 år! För tillfället bor jag ihop med min pojkvän och våra två ''kissebebisar'' i vår lägenhet. Jobbar extra medan jag funderar ut vad jag vill göra med resten av mitt liv. Hoppas du kommer att trivas!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela