idamartinakarlsson

SHE GOT HER PERFECT FRIENDS OH IS'NT SHE COOL?

Publicerad 2009-07-27 00:45:25 i

Hejsan! What a day. Vaknar vid tio ännu en gång,såå drygt...Börjar med att glo på tv skärmen & sedan blir det lite data sen vid ett äter jag frukost/lunch. Couscous sallad,faktiskt riktigt gott. Sedan har jag vart så trött hela dagen så jag har bara suttit vid datorn ännu mer,kollat på filmen jag & mamma hyrde med brorsorna & Fia. Jag & brorsan sprang runt i lägenheten & hade skumkrig? Syskonen normala,haha. Vi har ätit tacos som jag vela & jag bakade till & med kladdkaka,ingen vet hur längesen det var. Aja,så hur som helst så har jag suttit 6 kollat på två Wallander med brorsan & hans tjej Fia. Wallander - Kuriren & halva Wallander - Hämden. Kuriren var fkatiskt riktigt bra tycker jag,en av det bästa. Och Catarina som inte alls tyckte den var nå bra sa hon igår,jag säger bara släng dig i väggen,den var ju grymt bra! Dom åker en hel del motorcykel i filmen,sån som går så sjukt fort som man nästan ligger på,jag som älskar sånna. Och nu har jag  brorsan kommit fram till att sånt motorcykel ljud,då det verkligen dundrar  drar iväg,det är bland det bästa ljudet som finns! Man bara smälter & ryser. I LOVE IT! Så nu har jag själv kommit fram att jag ska skaffa motorcykel när jag blir äldre,men först bil körkort då såklart. Haha,kanske ska börja tävla? Haha! Just nu sitter jag & lyssnar på musik men måste nog snart stänga av, mamma ska försöka sova för hon ska upp tidigt imorogn stackarn. Imorgon(27 juli) är det prick en månad kvar tills jag fyller år. Yippie! Wiho! I can't wait! Men nu är jag riktigt trött 6 ska nog smsa lite med Emil innan jag ska sova.









Peace and Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida Karlsson

Ida Martina Karlsson heter jag och kommer från (Glada) Hudik, Norrland. Är en tjej på 19 år! För tillfället bor jag ihop med min pojkvän och våra två ''kissebebisar'' i vår lägenhet. Jobbar extra medan jag funderar ut vad jag vill göra med resten av mitt liv. Hoppas du kommer att trivas!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela