idamartinakarlsson

SHE'S SO MUCH MORE THAN YOU'RE USED TO SHE KNOW'S JUST HOW TO MOVE TO SEDUCE YOU

Publicerad 2009-07-08 12:46:13 i

Godmorgon! Imorse vaknade jag rätt så tidigt ändå,tio över tio ungefär. Så nu är jag rätt så trött ändå,kommer halvsova ikväll när jag ska vara med Jannike. Haha,så jävla typiskt! Hur som helst så tänkte jag slänga in ett kort litet inlägg här innan jag faktiskt ska ringa & väcka henne. Hon bad mig göra det igårkväll/inatt. ''Men du kan inte du ringa & väcka mig imorgon för annars kommer jag sova till klockan 4 fan? :)'' ? Hon brukar oftast bli lite tjurig när jag väcker henne,haha. Men hur som helst så ska jag göra det. Så drar jag väl till henne,om inte pappa aknske kan göra dit mig,han kommer ju hem på lunch snart. Får väl be han snällt då. Sen vet jag inte om det blir middag hemma eller på Bockarna,hoppas på Bockarna för det var ett tag sen nu. Men nu börjar klockan närma sig ett så ska ringa Jannike.

Milow - Ayo Technology
http://www.youtube.com/watch?v=DE9IchvpOPk

Jag får rysningar!:     
http://www.youtube.com/watch?v=ThObaKJPRlo&NR=1



Vad skulle jag göra utan dig?





Peace and Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida Karlsson

Ida Martina Karlsson heter jag och kommer från (Glada) Hudik, Norrland. Är en tjej på 19 år! För tillfället bor jag ihop med min pojkvän och våra två ''kissebebisar'' i vår lägenhet. Jobbar extra medan jag funderar ut vad jag vill göra med resten av mitt liv. Hoppas du kommer att trivas!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela