idamartinakarlsson

THERE'S JUST ONE LIFE COING TO THAT ONE PLACE

Publicerad 2009-07-06 18:44:26 i

Hejsan hoppsan! Vilken gårdag/dag. Igår satt jag &Jannike inne hela dagen,seanre på kvällen kom Marcus A & umgick lite,sedan kom också Marcus J & William,som egentligen inte fick komma. Så vi var ute,satt uppe 6 pratade/skrattade & sedan spelade vi Wii. Mycket trevligt kväll. Så kom vi i säng vid två tiden. Så idag vaknade vi vid ett ungefär. Vif ixade oss 6 åt frukost,sen kom Cissi 6 hämtade mig. Så åkte vi he till henne,studsade studmatta,spelade kubb med hennes lillebror 6 hans kompis. Så kom jag & Cissi på att vi kunde fara ut till Hölick,så nu har vi precis kommit hem därifrån. Det var riktigt skönt i vattnet faktiskt. Men nu ska jag snart dushca,sedan ska ajg packa  äta,sen ska jag ta cykeln tilöl appa. Nu har jag varit här i två veckor så nu far jag till papa i två veckor. Sen får vi se om jag & Jannike aknske ska tälta,vis kulle egentligen göra det igår,men det blev en massa krångel & skit så vi struntade i det. Även fast vi hade packat & allt var klart,sås truntade vi i det. Annars blir det tälta imorgon. Men nu ska jag lyssna på musik & lite mer.







Peace and Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida Karlsson

Ida Martina Karlsson heter jag och kommer från (Glada) Hudik, Norrland. Är en tjej på 19 år! För tillfället bor jag ihop med min pojkvän och våra två ''kissebebisar'' i vår lägenhet. Jobbar extra medan jag funderar ut vad jag vill göra med resten av mitt liv. Hoppas du kommer att trivas!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela