idamartinakarlsson

TOGETHER TOGETHER TOGETHER EVERYONE

Publicerad 2009-07-03 00:12:41 i

Nu är klockan 00.01 & jag sitter här & jäspar. Har som sagt vart igång hela dagen & nu är jag dö trött. Har dammsugit,ätit mat,städat & nu duschat. Nu snart ska jag slänga mig i sängen & kommer säkert somna bumms. Det är fortfarande väldigt varmt här inne eftersom att det har varit 20 grader i skuggan & 40 graderi solen idag. Sjukt vad varmt det kan vara! Också fick jag nå fel idag & började kolla på High Scool Musical 3. Den är jätte mysig filmen & så,men det var typ hundra år sedan jag kollade på den ju. Hur som helst så älskar jag den! Sitter nu & skriver lite med en kille,han är tydligen min tremänning,vilket inte jag visste om. Han frågade mig om jag kommer ihåg han,& det gjorde jag ju inte då. Haha,men men,man kan inte hålla koll på att här i världen. Nu ska jag fortsätta kolla lite på filmen & sedan sleepa.

''Men framför allt ... väljer jag personen som är min inspiration. Därför har jag valt en skola som ligger exakt 52,5 km från dig. ''
'' Skolan där en enda person ... om det är rätt person ... förändrar oss alla''
''Ones a wildcat ..... always a wildcat''

Favorit fraserna i HSM 3,haha trevligt att veta!








Peace and Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida Karlsson

Ida Martina Karlsson heter jag och kommer från (Glada) Hudik, Norrland. Är en tjej på 19 år! För tillfället bor jag ihop med min pojkvän och våra två ''kissebebisar'' i vår lägenhet. Jobbar extra medan jag funderar ut vad jag vill göra med resten av mitt liv. Hoppas du kommer att trivas!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela