idamartinakarlsson

WE USED TO TALK FOR HOURS UNTIL THE NIGHT WAS THROUGH BUT RECENTLY YOUR EGO IS GOING THROUGH THE ROOF

Publicerad 2009-07-28 14:57:36 i

Hejsan! Igår blev det en dag med Karin & Cissi. Började med att Karin kom hit & vi kollade på Wallander & åt dipp med grönsaker till det. MUMMS! Sen hamnade vi framför Petrik 1,5. Den filmen är ju för rolig. Sen skulle hon tyvärr hem & jag drog till Cissi med armarna fulla med saker. Vi kollade på Mamma Mia i deras biosalong & käklade godis & poppcorn & juice. Så blev det lite kubb & fika & studsa studsmatta. Sen drog jag hem,kollad epå film på brorsans dator. Sen la jag mig. Så imorse vakande jag redan vid tio igen...Igår var det riktigt skönt för då kunde jag sova ut till strax efter tolv åtminstone. Riktigt skönt var det! Men idag är jag lite trött. Nu har jag ätit lite frukost/lunch & städat hela lägenheten. Duktig Ida! Har både dammsugit & skurat. Nu ska jag tvätta handfatet & sedan duscha. Klockan 18.00 ska jag möta Karin & Jannike nere vid Hemmakväll,så ska vi hyra film & köpa gotta. Vi bestämde igår att vi ska ha filmkväll ikväll innan Karin åker tillbaks till Sveg & Jannike åker till Stockholm. Så det ska bli riktigt kul! Vi blir ju ensam hemma också,om inte brorsan kommer hem dvs. Jannike slaggar här också. Det blir väl en massa prat,skratt,bus & mys,låter som en blivande riktigt grym kväll! Någon gång nu i sopmmar ska vi ju åka ut till Hasses stuga & låna den & övernatta där. Men än har det inte riktigt vart bra vä'der för det på länge. Men nu i augusti får vi väl hoppas på riktigt bra väder då! Sista veckan innan skolan börjar så kommer ja gåka till Gotland också. Jag längtar ihjäl mig! Ska bli så otroiligt skönt & kul att få komam dit,sover hos moster,kusinerna & Greger en natt i Sthlm innan också kanske. Men nu ska jag fortsätta städa & dunka musik på högsta volym,jag är ju ensam hemma & ingen kan störa sig på det,spec inte en mamma som har yrsel,då får man inte dunka så högt.











Peace and Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida Karlsson

Ida Martina Karlsson heter jag och kommer från (Glada) Hudik, Norrland. Är en tjej på 19 år! För tillfället bor jag ihop med min pojkvän och våra två ''kissebebisar'' i vår lägenhet. Jobbar extra medan jag funderar ut vad jag vill göra med resten av mitt liv. Hoppas du kommer att trivas!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela