idamartinakarlsson

WHEN THINGS ARE ONLY GETTING WORSE AND YOU NEED SOMEONE TO TAKE THE BLAME WHEN YOUR LOVER'S GONE THERE'S NO ONE TO SHARE THE PAIN

Publicerad 2009-07-02 00:08:51 i

Klockan är 23.57,alltså tre minuter i tolv. Det märks att det börjar bli sent för då får jag alltid benvärk,det gör så ont i benen. Ungefär som växtvärk. Kanske är det också,hur som helst så gör det väldigt ont. Jag ska snart gå & lägga mig,ska bara lyssna lite på Mcfly först. Det är ändå kokhett inne på mitt rum nu,så jag kommer ändå inte somna skulle jag tro. Så har det blivigt ändrade planer inför imorgon också. Jag stannar hemma här i Hudiksvall istället för att åka senast klockan sju imorgonbitti till Norrala. Jag pallar inte det! KOmmer inte orka upp. Så jag blir hemma,hoppas det blir regn imorgon. Eller ja,jo,det får det gärna bli. Jag ska ju städa imorgon & det vill jag inte göra i så fint väder som det vart idag. Nu ska jag gå & borsta tänderna & tvätta mig. Så ska jag lägga mig & försöka sova i värmen sedan.







Peace and Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida Karlsson

Ida Martina Karlsson heter jag och kommer från (Glada) Hudik, Norrland. Är en tjej på 19 år! För tillfället bor jag ihop med min pojkvän och våra två ''kissebebisar'' i vår lägenhet. Jobbar extra medan jag funderar ut vad jag vill göra med resten av mitt liv. Hoppas du kommer att trivas!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela