idamartinakarlsson

YOU ARE NOT ALONE I AM HERE WITH YOU

Publicerad 2009-07-09 11:52:15 i

Godmorgon! Nu är klockan 11.45 & jag sitter & gäspar för fullt. Igår stack jag till Jannike, åt tonfisksallad med dom,mummsigt var det! Sen skulle hon iväg & träna så jag stack hem,satt vid datorn,gick ut & skulle gå/jogga. Men då fick jag världens håll så jag typ kröp hem & tog cykeln ist,vilket gick hur bra som helst. Så cyklade jag en runda,inte så jätte lång,sen går det ju fortare när man cyklar. Sen blev det grus väg,uppförsbacke,trögaste växeln,inte lätt kan jag säga,men jag klarade det iaf,det är det som räknas. Sen när jag nästan är hemma,kommer pappa i bilen på väg hem från jobbet. Och jag är alldeles blöt av svett & hoppar in i duschen på en gång så fort jag kommer hem. Senare kom Jannike,så vi cyklade ner till Hemmakväll,hyrde Söderkåkarna,den är ju så grymt bra & såå som vi skrattade,haha. Poppade poppcorn,åt gröt & hade det mycket trevligt. Så gick vi ut en stund,satt på ett par gungor & pratade lite & även gungade,haha. Så när vi kommer in igen så har pappa kommit hem från dansen, så ska jag gå in till brorsan & stänga av hans dator som står fullt igång,då ser jag att Ricky ligger där,som tydligen också ska sova över då. Så det slutar med att jag & jannike får ligga & tränga ihop oss skafötters i min säng,fast det gick rätt så bra ändå. Nu har jag vaknat då & sitter här & lyssnar på musik & Jannike själv hon ligger och sover.


You are not alone, I am here with you


http://www.youtube.com/watch?v=ThObaKJPRlo&NR=1


NU ÄR DU ÄNTLIGEN HEMMA!!





Peace and Love

Kommentarer

Postat av: karin

Publicerad 2009-07-10 00:21:19

<3333333

Postat av: Ida

Publicerad 2009-07-10 00:27:49

Jag saknar dig massor & kan inte vänta tills imorgn,kommer int ekunna sova inatt :)<33

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida Karlsson

Ida Martina Karlsson heter jag och kommer från (Glada) Hudik, Norrland. Är en tjej på 19 år! För tillfället bor jag ihop med min pojkvän och våra två ''kissebebisar'' i vår lägenhet. Jobbar extra medan jag funderar ut vad jag vill göra med resten av mitt liv. Hoppas du kommer att trivas!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela