idamartinakarlsson

DO YOU REMEMBER THE TIME WHEN EVERYTHING WAS SO FUNNY

Publicerad 2009-06-21 20:15:08 i

Godmorgon! Klockan är nu 09.36 & jag är klarvaken. Om ungefär 2 timmar kommer jag vara ute hos Jannike,så ska vi väl åka båten & ha roligt! I like it. Jag älskar att åka båt,men inte söliga som åker så himla skata,de blir man bara trött av. Det ska vara lite fart på dom! Men hur som helst så ska det bli kul! Ska ringa Jannike & höra med henne om jag ska ta med någonting mer,man vet aldrig med Jannike. Men nu ropar mamma att hon har gjort frukost åt mig som står inne i köket. Thanks! Så nu ska jag gå & smaska i mig den & sedan måste jag ju packa också. Jaja,kommer nått inlägg när jag kommer hem igen,så får ni höra hur jag har haft det.







Peace and Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida Karlsson

Ida Martina Karlsson heter jag och kommer från (Glada) Hudik, Norrland. Är en tjej på 19 år! För tillfället bor jag ihop med min pojkvän och våra två ''kissebebisar'' i vår lägenhet. Jobbar extra medan jag funderar ut vad jag vill göra med resten av mitt liv. Hoppas du kommer att trivas!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela