idamartinakarlsson

FFEL THE RAIN ON YOUR SKIN NO ONE ELSE CAN FEEL IT FOR YOU ONLY YOU CAN LET IT IN

Publicerad 2009-06-04 13:11:36 i

Hejsan hoppsan! Matten idag fick vi reda på våra betyg & vi skulle sudda hela läroboken & sedan lämna in den. Jobbigt,drygt med sant. När vi skulle ha spanska så gick vi ner, på dörren sitter det en lapp där det står '' Ingejerd är sjuk''. Så då slapp vi spanskan,yey! Så jag & Mattis satt & spelade kort istället. Sedan hade vi SO, vi fick tillbaks prove,& som jag visste/förväntade mig så vklarade jag inte provet,var EN fråga ifrån godkänt. Surt. Så jag ska göra muntligt förhör med Lasse imorgon,men det klarar jag,hoppas jag. Sen fortsatte jag skeriva på hemuppgiften som ska vara inlämnad imorgon den också. Jag & Carro satt över tiden i nästan en halvtimme bara för att jag vela skriva klart  Carro skulle försöka få MVG. Sen gick jag & Lasse & åt. Sen nu har jag gått hem. Vädret här idag är verkligen uselt. Det regnar en hel del & det blåser som bara den. Hela jag höll på att blåsa omkull & när jag skulle veckla ut paraplyet så vart det sådär konstigt,ni vet när det blåser så mycket så vecklas den åt fel håll? Det är så himla svårt att förklara. Hur som helst så kom jag iaf hem tillslut. Nu ska jag kolla på The Hills & äta något. Sedan ska jag renskriva klart svenskan så att jag kan åka iväg  lämna den hos Inger sen. Om jag inte ger den imorgon dvs,men jag tror nog jag lämnar den idag. Sedan ska jag väl duscha & äta. Sen måste jag göra klart SO. Så ser väl min dag ut om det inte blir någonting ändrat. Men nu ska jag dra mig in i rummet bredvid,nämligen köket & göra mig någonting gott att stoppa i magen.


Ska jag klippa lugg igen?




Peace and Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida Karlsson

Ida Martina Karlsson heter jag och kommer från (Glada) Hudik, Norrland. Är en tjej på 19 år! För tillfället bor jag ihop med min pojkvän och våra två ''kissebebisar'' i vår lägenhet. Jobbar extra medan jag funderar ut vad jag vill göra med resten av mitt liv. Hoppas du kommer att trivas!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela