idamartinakarlsson

FÖR DOM HAR TAGIT STUDENTEN FÖR DOM HAR TAGIT STUDENTEN FÖR DOM HAR TAGIT STUDENTEN FY FAN VAD DOM ÄR BRA

Publicerad 2009-06-13 10:28:26 i

Första dagen på sommarlovet(om man inte räknar med imorgon),and it feels great!
Igår var det fullt upp hela dagen. Började med min examen då,som jag skrev om igår. Sedan kom mamma hem,vi fixade oss,hämtade upp ena brorsan & åkte mot Delsbo. När vi kommer dit möts vi i dörren av Charlotte,pappas kusin. Det var många där,det var så kul! Emma har blivit så stor nu då,som tar studenten. Massa andra av släkten var där också,det var jätte kul! Mona & Emma har jag inte sätt på två år,då pappa fyllde år. Det är ganska så lång tid! Medan de andra i min familj träffade alla de där när tyvärr Allan begravdes. Men hur som helst var det jätte kul,trevligt,god smörgåstårta som Johan själv hade gjort,MUMMS! Johan är riktigt duktig! Och Emma gillade sin present som hon fick av oss. Sedan såg jag också världens sötaste hund! Emma har skaffat en sjukt jävla söt hund,väldigt liten,som heter Hugo. Jag tror nog att jag aldrig har sätt en så söt hund! Idag(lördag) fyller Mona år också,så ett STORT grattis på henne!! Hon som började gråta igår när mamma gav ett grattis kort till henne!
Sedan när vi vart hos dom så for vi in till stan,lämnade brorsorna,sedan åkte jag & mamma till Njutånger för att fira Amelie som också tog studenten. Amelie skulle ut på Stadt tror jag,så hon träffade vi inte heller så länge. Men hon vart iaf glad för presenterna. Jag vet int ehur mycket jag åt heller. Dom hade så mycket. Först kommer man dit,då står det framme tre pajer,skinka,rostbiff,potatissallad,sallad mm. Sedan plockar dom fram kaffe,läsk,tårtor,kakor & allt! Och sedan en massa chips på det! Haha,jag kan allvarligt proppa i mig vad som helst när som helst & hur ycket som helst! Sedan kollade vi på Talang finalen,vi satt & jublade när Charlie,trollkarlen vann. Så satt jag med Melina & pratade lite ute i regnet,sedan åkte vi hem. Men vi hade det jätte kul!

Det var otroligt kul både i Delsbo & i Njutånger,god mat,trevligt folk,både Emma & Amelie var jätte fina!!

Idag,lördag,är det ju studentbalen. Så jag ska gå ner & kolla på den. Mamma kanske också skulle med,annars går jag med Lasse & Catarina & dom. Ska bli roligt! Kanske till & med följer med dom hem till Njutånger,men då måste pappa komma & hämta mig om han kan eller dom köra hem mig,så vi får väl se hur det blir! Men nu ska jag,tror jag,hoppa in i duschen,äta frukost & fixa mig & sådant.







Peace and Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida Karlsson

Ida Martina Karlsson heter jag och kommer från (Glada) Hudik, Norrland. Är en tjej på 19 år! För tillfället bor jag ihop med min pojkvän och våra två ''kissebebisar'' i vår lägenhet. Jobbar extra medan jag funderar ut vad jag vill göra med resten av mitt liv. Hoppas du kommer att trivas!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela