idamartinakarlsson

FRIDAY I'M IN LOVE

Publicerad 2009-06-19 22:01:24 i

Glad midsommar! Åter igen..
Idag är det den ljusaste kvällen,den ljusaste kvällen på hela året. Häftigt! Jag ställde klockan på 08.00 idag,men klev inte upp förens halv elva - elva. Jag var så trött,jag kom ju inte i säng förens 01.15 igår. Hur som helst så åkte vi först ut till Bölan & satt på en bänk & frös där,men det var väl mest för barnenes skull som vi skulle vara där. Jag & mamma kröp ihop under en filt vi,det blåste ganska så rejält. Sedan åkte vi ut till Enånger till Astrids & Tages stuga. Vi grillade gott,var hur mycket efterrätter som helst,man kände sig höggravid när man skulle gå därifrån. Vi gick ne rtill havet en sväng,jag älskar havet! Det är så vackert,ljudet av vågorna,lukten & gud vad jag älskar't! Men nu har vi kommit hem igen & hela jag ser ut som ett stort jävla jätte myggbätt. Fan vad jag hatar myggor! MYGGOR BÖR UTROTAS! Nu ska jag kolla lite på Irene Huss,medan jag samtidigt städar lite på rummet. Det var så stökigt när jag kom hem nu. Brorsan & några andra sitter & lanar.. Också måste jag packa för imorgon ska jag till Kärringön & där väntar Kaj,Lind a& Jannike på mig,om inte fler. Också ska vi åka ut på havet ha det bäst. Sover även över i båten eller i tält eller hur det nu blir,ska iaf sova med dom. Ska bli sjukt roligt! Men nu måste jag fortsätta städa,ska hinna duscha också. Men först tänkte jag slänga in lnågra bilder.


*
Jannike för två år sedan,sist jag åkte båt med Jannike o co.




ÄCKEL!!


I like it!



Peace and Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida Karlsson

Ida Martina Karlsson heter jag och kommer från (Glada) Hudik, Norrland. Är en tjej på 19 år! För tillfället bor jag ihop med min pojkvän och våra två ''kissebebisar'' i vår lägenhet. Jobbar extra medan jag funderar ut vad jag vill göra med resten av mitt liv. Hoppas du kommer att trivas!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela