idamartinakarlsson

GUESS THIS MEANS YOUR'RE SORRY YOU'RE STANDING AT MY DOOR GUESS THIS MEANS YOU TAKE BACK ALL YOU SAID BEFORE

Publicerad 2009-06-23 11:42:19 i

Godmorgon eller vad man säger! Det blir ett kort,fort &slarvigt inlägg nu. Igår var jag först med Jannike,vi gick på stan. Men mig hem fick jag ett par svarta tights,ett vitt linne & ett par lila pärlörhängen. Nöjd! Efter det for vi hem till Fille ,där var även Bob. Vi for ut till ett så kallat ''mysigt ställe'' enligt Jannike,men vi tyckte det var tråkigt. Så jag & Jannike köpte glass 6 sedan hem till Fille igen. Käka upp hela glasspaketet,kollade på film,var ute,borgarparken & sedan började det åska & regna. Konstigt med sant. Så vid ungefär halv elva kom vi på idén att vis kulle hyra film,så vi for iväg på cykeln till hemm,akväll. Det blev ''Bare Bea''. Köpte även lite gott. När vi startade filmen visade de sig att det var en norsk film. Men jag tycker den var rätt så bra ändå,lite rolig sådär! Sen hade vi kuddkrig,satt & pratade,Jannike fick skrattanfall(som vanligt),haha hjärtat mitt skrattar år vad som helst & hur länge som helst. Men jag älskar henne så mycket ändå!! Sedan vid halv ett åkte vi hem,jag somnade bumms. Idag vaknade jag vid nio tiden. Jag har städat/röjjt på rummet,fixat mig,packat,fixat matsäck. Jag,Jannike,Linda(Jannikes mamma) & Fille ska nämligen ut till Hölick idag. Great! Nice! Shit vad varmt det är,det var 40 grader i solen alldeles nyss. Phu! Och det ska bli varmare & varmare för varje dag har jag hört. På lördag ska det bli varmast. Har även pratat lite med Karin i telefon idag,vi ska träffas någon dag nu. PÅ lördag ska hon sjunga på dop & nästa onsdag åker hon till Rhodos. Lyckost! Så imorgon åker jag till Stockholm över dagen,så det får väl bli på torsdag eller fredag som vi akn ses då. Men nu måste jag avsluta,ska kolla så att jag har packat med allting. Fattas bara att jag inte har det, &kommer på det när vi precis kommit ut till Höälick. Jannike kommer när som helst nu antar jag.







Peace and Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida Karlsson

Ida Martina Karlsson heter jag och kommer från (Glada) Hudik, Norrland. Är en tjej på 19 år! För tillfället bor jag ihop med min pojkvän och våra två ''kissebebisar'' i vår lägenhet. Jobbar extra medan jag funderar ut vad jag vill göra med resten av mitt liv. Hoppas du kommer att trivas!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela