idamartinakarlsson

HÅLL MITT HJÄRTA

Publicerad 2009-06-08 15:05:36 i

Hejsan hoppsan igen! Igår kom Jannike en sväng till mig,efter att hon kommit hem från Örnsköldsvik. Vi fikade,umgicks & kollade på ''Pellesvanslös'',Jannike ÄLSKAR den filem,haha! Sen vart klockan helt plötsligt halv elva,så Jannike åkte hem & jag gick & la mig.
Idag har dagen bara vart skön. Vi började med engelska,då vi kollade på film. Vi har fortfarande inte kollat klart på den,& Inger vela att vis kulle göra det på någon lektion,den är väldigt bra filmen. Sedan hade HK. Alla städade förutom jag & Anton,vi fick baka tårta ist. Goda blev dom! Fast jag blir lite små irriterad på Inger,hon är trög,fattar ingenting,man hör inte vad hon säger(hon är skånsk). Sen sa hon att man kunde få veta sian betyg om man vela det,sås a Elias att han undrade om han hade fått VG. Då vräker ut, Nej för tusan,helvete heller att du har fått det heller ä! Hon är ju väldigt snäll,& hon ska vara lärare?! Det är ju för fan sjukt,man säger inte så. Hur som helst så hade vi sedan NO,då skulle vi kolla på Linas kvällsbok. Grymt skönt att nästan kolla på film & baka/äta tårta hela dagen,haha. Plus att vi slapp spanskan. Nicenicenice! Så nu har jag cyklat hem då, ätit kaka,har lagt alla kläder som jag ska packa ner nu,jag ska nämligen till pappa idag. Ska vara där i två veckor,usch,jag vill hellre vara här hos mamma. Hur som helst så kanske Jannike ska komma hit när hon har slutat,om tio minuter. Så tar honmed moppen så kanske vi tar en tur någonstanns. Vi får väl se. Kul som vanligt kommer vi iaf ha! Men nu ska jag försöka slänga ner all packning då i trunkar & sådant. Och dunka musik på högsta volym!



Always and forever


Om en vecka. Prick idag. Ses vi. Hemma hos dig. I Sveg. Jag kan bara säga att jag längtar!!




Peace and Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida Karlsson

Ida Martina Karlsson heter jag och kommer från (Glada) Hudik, Norrland. Är en tjej på 19 år! För tillfället bor jag ihop med min pojkvän och våra två ''kissebebisar'' i vår lägenhet. Jobbar extra medan jag funderar ut vad jag vill göra med resten av mitt liv. Hoppas du kommer att trivas!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela