idamartinakarlsson

I AM THE FIRE BURNING DESPERATELY BUT YOU'RE CONTROLLING ME

Publicerad 2009-06-09 20:17:15 i

Yo what's up?
Nu sitter jag här,har precis ätit,läst lite ur boken & har just precis just nu ätit upp allt mitt godis. Fast inte själv, brorsan har vart i godispåsen & naffsat lite han också. Jag har vart igång hela eftermiddagen,enda sen jag gjorde det senaste inlägget,så har jag små nördat lite The Hills medan jag samtidigt sprungit omkring som en galning i hela lägenheten & tok städat. Jag vet inte vad som hände. Jag började små plocka lite i vardagsrummet & sen började jag i alla andra rum. Så nu har jag dammsugit hela lägenheten,gjort ren alla bord med extra mycket rengöringsmedel,så nu blänker dom så mycket så. Jag har bytt dukar inne i vardagsrummet,torkat av hyllor,datorn,min tv,allt. Jag fattar inte? Så här mycket har jag nog aldrig städat,iaf inte på länge. Jag fick nå himla ryck! Hur som helst så tror jag nog att hela jag luktar städmedel nu,haha. Nu ska jag lyssna lite till på musiken(Oh Laura - Release me) & började tappa upp ett varmt underbart bad. Härligt ska det bli! Nu har jag kommit på också,att idag var det sista gången vi var i själva skolbyggnaden. Nice! Imorgon har vi ju enhetensdag ute på Hölick,men jag ska ändå inte gå,eller ja,jag kan inte gå. Sen på torsdag ska vi vara på Björkberg & spela brännboll mot alla andra åttor. I år SKA vi vinna också. Förra året var vi ETT JÄVLA FUCKING POÄNG ifrån att vinna?! Enbart för att folk i våran klass klagade så mycket & sådant,så då drog pucko Pauli av en poäng från oss. Så en poäng ifrån då. Annars hade vi kommit på delad första plats. Så i år tar vi dom. Hoppas jag. Och sedan på fredag tar vi ju examen. Ska bli så underbart skönt med sommarlov igen! Sen på lördag så ska jag & pppa ner till Ockelbo för att sova över hos Gun & åka in till Valbo & shoppa/kolla lite på IKEA & sådant. Mysigtmysigt! Nä nu ska jag lyssna en sista gång på denna underbara låt & sedan gå & bada/duscha.







Peace and Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida Karlsson

Ida Martina Karlsson heter jag och kommer från (Glada) Hudik, Norrland. Är en tjej på 19 år! För tillfället bor jag ihop med min pojkvän och våra två ''kissebebisar'' i vår lägenhet. Jobbar extra medan jag funderar ut vad jag vill göra med resten av mitt liv. Hoppas du kommer att trivas!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela