idamartinakarlsson

I DON'T KNOW IF I CAN YELL ANY LOUDER,HOW MANY TIMES HAVE I KICKED YOU OUTTA HERE?

Publicerad 2009-06-28 16:50:51 i

Hejsan hoppsan i det hotta! Det är sjukt varmt,så jag håller på & dör. Men jag ska icke klaga! Igår då så åkte vi ut med båten & eftersom det var så underbart fint väder så var det båtar på vartenda jävla ställe. Så vi fick åka extra mycket med båten. Tillslut hamnade vi på,kanske det finaste stället. Ormsand. Grymt fin utsickt,berg,utomlandssand,untomlandsvatten. Det var underbart! Vi stekte,badade,åt väldigt gott,sedan blev det att Gröten o co kom förbi,vi spelade kort & sedan gick vi & la oss. Så idag har vi stekt,badat rätt så mycket & ätit. Så nu har dom precis kört hem mig. Ikväll aksnke jag & mamma åker till Söderhamn,annars blir det imorgon. Nu har jag flagnat över typ hela kroppen snart. Mina armar är hemska! Jag måste ta det försiktigt i solen nu alltså! Igår var det prick två månader kvar tills jag fyller år. Härligt! Imorgon far Jannike till Tallin &på onsdag drar Karin iväg till Rhodos. Jag förstår inte,vad är det här?! Aja,får väl hitta på nått annat än att umgås med dom då. Men nu är det verkligen stekande hett så jag ska packa upp allt,röjja på rummet & dunkamusik,så ska jag nog sätta mig på balkongen ett tag med mamma sedan.







Peace and Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida Karlsson

Ida Martina Karlsson heter jag och kommer från (Glada) Hudik, Norrland. Är en tjej på 19 år! För tillfället bor jag ihop med min pojkvän och våra två ''kissebebisar'' i vår lägenhet. Jobbar extra medan jag funderar ut vad jag vill göra med resten av mitt liv. Hoppas du kommer att trivas!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela