idamartinakarlsson

I LOVED YOU FIRST

Publicerad 2009-06-16 17:08:00 i

Hejsan hoppsan! Guuud vilken dag. Igårkväll duschade både jag & Karin,sedan satt vi på oss myskläder & lade oss i våra sängar & låg & pratade ett bra tag. Vi pratade om allt,medan jag också låg & smsade med Emil. Sedan somnade vi bumms. Idag vaknade vi vid kvart i tio ungefär,tror jag. Så vi åt frukost & fixade oss,sedan stack vi rakt iväg till det underbara konditoriet som Karin pratat om så mycket. Och jag håller verkligen med...DET VAR UNDERBART! Hur fint & stort som helst,hur mycket som helst att välja på & det var underbart god mat & godsaker. Vi ska dit igen på torsdag innan min buss går hem till Hudik igen, & äta lunch. Sedan gick vi till Svegsbadhus. Det var faktiskt jätte kul där,nästan som ett äventyrsbad. Så vi badade där med Monika,Corne & Ellen,riktigt roligt hade vi,var även med en som hette Anna tror jag,med henne sbebis,urgullig! Hon satt i mitt knä & kollad epå mig & log hur stort som helst,I think she likes..loves me! :) Hur gullig som helst. Nu har vi iaf kommit hem. Jag är helt slut,Karin också tror jag. Så vi ska väl kolla på film,Linas kvällsbok,haha! Och mysa ner oss i soffan,också ska vi äta god mat sedan också. Kyckling filé med couscous,MUMMS! Igår åt vi också god mat,kryddig hamburgare,klyftpotatis,sås,sallad,fetaost & guuud så gott det var!! Men nu kom Karin in med Sigge(deras otroligt söta katt),så nu måste jag lägg mig med honom & gosa,han är så kelig.






Peace and Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida Karlsson

Ida Martina Karlsson heter jag och kommer från (Glada) Hudik, Norrland. Är en tjej på 19 år! För tillfället bor jag ihop med min pojkvän och våra två ''kissebebisar'' i vår lägenhet. Jobbar extra medan jag funderar ut vad jag vill göra med resten av mitt liv. Hoppas du kommer att trivas!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela