idamartinakarlsson

I NEVER PROMISED THERE'D BE SUNSHINE EVERYDAY

Publicerad 2009-06-09 13:26:31 i

Hejsan hoppsan! Idag var det en väldigt nice dag. Dagen började med samling, vi fick reda på en mssa saker & sådant. Sedan klockan 10.00 skulle vi kolla på Greace föreställningen som en av enheterna skulle spela upp. Den var väl sådär måste jag säga.. Efter det hade vi hur lång rast som helst. Så jag,Cissi,Kajsa,Kalle & Victor stack till Träffen & köpte lite gotta,MUMMSIGT VÄRRE! Sen tillbaks, då skulle vi städa skåen & ett klassrum. Det var typ ingen som städade,jag torkade bord & alla stolar,sen var det killarna som ljög & höll på,killarna i vår klass är så fjolliga..Om ex Inger säger till dom att ställa upp en stol som är kvar såb örjar dom, VA?! ALDRIG,DET TÄNKER INTE JAG GÖRA,VARFÖR SKA JAG ALLTID GÖRA DET,DET ÄR JU INTE MIN STOL! Såå himla barnsligt! Hur som helst så slutade vi sen,så nu har jag traskat hem igen. Det är rätt så varmt ute idag,så nu sitter jag här,ombytt till shorts ist. Jag ska nog började lyssna på musik & städa & röjja undan lite här,bara pappa har åkt tillbaks till jobbet igen. Sen blir det väl att jag ska sätta mig ute på balkongen i det fina vädret & läsa lite ur boken. Så ska jag aknske se på tv, ska duscha & så. Ska lägga mig i tid ikväll också. Fast just de. Imorgon ska jag inte ens till skolan, jag ska till Hälsocentralen,på undersökning, ska kolla om jag har astma. Jag får jätte svårt att andas & får andas så hårt när jag är ex ute & springer & ibland börjar det bara så,även om jag inte ens rör på mig. Sen har både mamma & min kusin Ebba astma,& det kan ju gå hos släkten/familjen liksom,det gör det ju ibland. Så antingen så har jag astma(hoppas inte),eller så är det så att jag har väldigt väldigt dålig kondis. Jag vet inte,förut när jag gick i cheerdance så hade jag hur bra kondis som helst. Men sen slutade jag ju & då rör jag inte på mig lika mycket. Men jag hade bara en träning i veckan då. Så jag vet inte vad jag ska tro. Jag går/cyklar ju hem varje dag också,det är ju en bra bit det också. Iaf när jag är hemma hos pappa, & oftast lägger jag ju mig 6 vilar så fort jag kommer hem då. HUr som helst så ska jag lyfta på abken & dra mig i på rummet nu.


Föralltid!




Peace and Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida Karlsson

Ida Martina Karlsson heter jag och kommer från (Glada) Hudik, Norrland. Är en tjej på 19 år! För tillfället bor jag ihop med min pojkvän och våra två ''kissebebisar'' i vår lägenhet. Jobbar extra medan jag funderar ut vad jag vill göra med resten av mitt liv. Hoppas du kommer att trivas!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela