idamartinakarlsson

I STAND BY YOU

Publicerad 2009-06-17 19:31:03 i

Hejsan! Den här dagen har varit rätt så skön. Vi vaknade vid elva ungefär,åt frukost & fixade oss. Sedan stack vi först på Dollar Store, där köpte jag lite hårsnoddar,godis & hårinpackning. Hittade faktikst en jätte söt liten napp,som det stod Hugo på,som jag tänkte köpa, det var två för  k,& ett par balla lila solglasögon till Ebba. Men jag sket i det för jag hittade bara en anpp med Hugo på. Men nu har jag nästan ångrat mig & tänker nog gå dit imorgn & köpa det,det var ju så billigt också. Sedan stack vi till banken & ådant grejs & så beställde vi thaimat,MUMMS! Sen har Eva(Karins mamma) åkt till Hede,så vi är ensam hemma & har studsat,spelat lite spel & ska snart äta toast ute på balkongen,men lite varmt gott blåbärs te. Väldigt gott! Te är så himl mummsigt! Ska nog ringa mamam snart också,& prata lite grann med ehnne. Sen har jag vart här i tre dagar,vilket betyder att jag åker hem imorogn. Sorgligt men sant. Men det ska faktiskt bli kul att få komma hem igen. Jag har absolut ingenting emot själva Sveg i sig,men jag skulle aldrig kunna bo här. Men jag är ju uppväxt i stan & int ei en liten by eller så,jag är mer för storstäde r& sånt. Det är så underbart härlig i Stockholm 6 Göteborg ex. Underbart! På fredag är det midsommar också,då far nog jag & mamam till Njutånger/Enånger & firar med folket. Men nu ska jag hjälpa Karin lite med att göra toast & te.








Peace and Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida Karlsson

Ida Martina Karlsson heter jag och kommer från (Glada) Hudik, Norrland. Är en tjej på 19 år! För tillfället bor jag ihop med min pojkvän och våra två ''kissebebisar'' i vår lägenhet. Jobbar extra medan jag funderar ut vad jag vill göra med resten av mitt liv. Hoppas du kommer att trivas!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela