idamartinakarlsson

IBLAND PÅ STRANDEN BADAR VI DÅ BRUKAR VI SVALKA OSS MED EN GLASS DET TYCKER VI ÄR JÄTTE GOTT SMARRISMASKENS

Publicerad 2009-06-13 13:46:02 i

Haha,om ni undrar vilken låt det här stycket är med i,så är det min & Karins låt som vi skickade in till melodifestivalen för ungefär 4-5 år sedan. Haha,den är bara så kung! Föresten så åker jag hem till min efterlängtade Karin,på måndag,i Sveg. Det ska bli så jäv*a kul! Jag längtar ihjäl mig snart ju!
Hur som helst så blev det lite ändrade planer,inte mycket ändrat. Men om en kvart ungefär så drar jag ner på stan med Cissi. Ska köpa shampo,balsam,hårinpackning,ansiktskräm,sminksvamp,kanske örhängen eller så. Känner att jag bör köpa det här nu,& jag borde ju passa på nu när jag har lite pengar iaf. Så skulle ni vilja mig någonting eller bara vill vara social så får ni ringa/smsa på mobilen, 076-8111762. Sover nog hos mamma ikväll också kanske. Have a great day you guys!





Peace and Love

Kommentarer

Postat av: karin

Publicerad 2009-06-13 21:40:38

HAHAHA ZMARISMASKEEEEEEEEEEENS <3

hahah :D:D:D<3

Postat av: Ida

Publicerad 2009-06-14 16:02:47

Haha,den är bäst! Vi var såå grym du & jag Karin! Oj...förlåt...vi ÄR :D<333 Vi ses på mondag baby!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida Karlsson

Ida Martina Karlsson heter jag och kommer från (Glada) Hudik, Norrland. Är en tjej på 19 år! För tillfället bor jag ihop med min pojkvän och våra två ''kissebebisar'' i vår lägenhet. Jobbar extra medan jag funderar ut vad jag vill göra med resten av mitt liv. Hoppas du kommer att trivas!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela