idamartinakarlsson

IF YOU SHOULD EVER LOSE YOUR HEART

Publicerad 2009-06-26 09:30:39 i

Hej hej! Nu var det ett tag sen,tre dagar sen tror jag? Hur som helst så har jag vart i Söderhamn,Norrala,Snarböle i två dagar & i onsdags var jag i Sthlm också. Har iaf haft vääldigt kul,ätit riktigt gott,haft det underbart helt enkelt. Igår när jag kom hem så släppte mamma av mig hos Jannike. Först var vi bara hemma,tänkte baka men det blev ingenting av med det. Så tillslut stack vi till borgarparken ist & träffade Fille,sedan blev det Möljen,sedan hem till honom & kollade på en halv film. Sen skulle vi hem så Jannike körde hem mig. Haha det är helt sjukt. Så fort någon/några av brorsan kompis/kompisar har sett mig på stan,oftast om det är sent så ringer dom & talar om det för brorsan. Haha,det är sjukt! Sen när jag kommer hem frågar han vad jag har gjort,vilka jag har varit med,om det var några killar med &osv osv osv. Jag är otroligt tacksam över att jag har en beskyddande bror,men han är VÄÄÄLDIGT över beskyddande. Haha,fast jag ska inte klaga. Hur som helst så sa han till mgi när jag kom hem klockan ett inatt att han visste att jag hade vart med en kille. Det första han frågade var,Ska jag dänga honom? Hahaha,nej det ska du inte! Hur som helst,nog pratat om det. Idag vakande jag för en timme sedan ungefär. Så kollade jag ut genom fönstret. Klarblå himmel,solen skiner förfullt, & det är 40 GRADER I SOLEN!! Fan vad nice,det kan ju inte bli bättre än såhär!! Så idag ska jag nog ut til Hölick med Karin o co. Men jag måste höra med henne när dom tänkte åka för ajg måst eju göra någontign att äta & så också. Så nu ska jag klä på mig & allt. Imorgon är det prick två månader kvar tills jag fyller år! ;) WIHO!







Peace and Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida Karlsson

Ida Martina Karlsson heter jag och kommer från (Glada) Hudik, Norrland. Är en tjej på 19 år! För tillfället bor jag ihop med min pojkvän och våra två ''kissebebisar'' i vår lägenhet. Jobbar extra medan jag funderar ut vad jag vill göra med resten av mitt liv. Hoppas du kommer att trivas!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela