idamartinakarlsson

IT'S A LOVESTORY

Publicerad 2009-06-17 23:26:49 i

Godkväll! Nu sitterjag här,nyduschad & ren,har precis fikat & borstat tändern,& är redo för läggdags. Fast vi kommer ngo int elägga oss än på en stund. Hur som helst så änkte jag bara säga godnatt. Godnatt,sov så gott,vi ses imorgon,älskar dig! som mamma & papap brukade säga när jag var mindre,kan dom säga nu ibland också. Haha! Imorgon lämnar jag Sveg,redan. Känns ju som om jag nyss kom hit? Vad är det här? Hur som hlst så ska vi på Dollar en sista gång imorgon innan min buss går,också ska vi såklart på fiket en gågn innan jag lämnar Sveg. MUMMS,säger jag bara,MUMMS! Shit vad gott det var därSedan går min buss tjugo i fyra imorgn här ifrån Sveg-Ljusdal,& sedan från Ljusdal till Hudik. Kommer till Hudik vid sju tiden imorgn igen. Då klockan åtta ska nog jag,Jannike & Filel vara med varandra. Ska bi roligt Var ett tag sen amn träffade Fille nu. Men nu vill Karin ha datorn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida Karlsson

Ida Martina Karlsson heter jag och kommer från (Glada) Hudik, Norrland. Är en tjej på 19 år! För tillfället bor jag ihop med min pojkvän och våra två ''kissebebisar'' i vår lägenhet. Jobbar extra medan jag funderar ut vad jag vill göra med resten av mitt liv. Hoppas du kommer att trivas!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela