idamartinakarlsson

I'VE GOT YOU YOU YOU MAKE ME FEEL BETTER

Publicerad 2009-06-03 16:09:24 i

Hejsan! Dagen började med att vi skulle smalas inne i tänk hela våran enhet. Vi skulle redovisa repotagen som vi hade gjort,lyssna på musik & sen var det någon gubbe där som pratade om fattig & sådant. Hur som helst så var jag jätte nervös över att göra nått fel eller så,men det gick hur bra som helst! Precis som Anna sa att det skulle göra! Härligt! Spanskan började inte igen förens 11.55 så jag  Mattis stack ner & åt,sen cyklade jag hem med Cissi,Emmy & Johanna till Cissi,vi åt lite fika & studsa. Sen tillbaks på skolan,så skulle vi kolla på film på spanaksan & jag har missat lite ur filmen så det är inge kul. Däröfr satt jag & renskrev lite. Sen hade vi svenskan,så jag fortsatte med renskrivningen. Sen till sist hade vi SO. Jag satt med min hemuppgift som jag fick av Lasse förra veckan. Så slutade vi. Jag skulle cykla hem med Cissi,hon körde mig. Så börjar det småregna lite & vipps så ÖSER REGNER NER. Vi fick panik 6 trampade som satan hemmåt. Sen när vi väl kom hem till henne så såg jag en spindel & vela döda den,men hon ville inte att jag skulle göra det så hon typ slängde sig på mig & jag for ut ur ytterdörren & där låg vi,jag &  Cissi & as garvade på marken i spöregnet. Haha,så jävla kul! Sen gick jag hem & har precis kommit hem. Nu ska jag ta någonrtign att äta & sen börja renskriva. Sen ska jag väl kolla lite på AA samtidigt. Senare ska jag på sista foxtrot kursen. Det ä'r sista dagen nu idag. Och jag måste verkligen säga att ni som inte har provat på det borde göra det! Det är absolut inte så tråkigt som det kanske ser ut. Prova!


Mcfly är såå bra!




Peace and Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida Karlsson

Ida Martina Karlsson heter jag och kommer från (Glada) Hudik, Norrland. Är en tjej på 19 år! För tillfället bor jag ihop med min pojkvän och våra två ''kissebebisar'' i vår lägenhet. Jobbar extra medan jag funderar ut vad jag vill göra med resten av mitt liv. Hoppas du kommer att trivas!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela