idamartinakarlsson

JAG BLIR GALEN

Publicerad 2009-06-10 22:10:48 i

Det är sjukt vad mycket fint det finns! Och jag vill ha allt,alltalltallt. Tänk om man kunde få så där överdrivet galet mycket pengar. Då skulle jag först betala av skulder/lån om jag hade några,ge hur mycket pengar som helst till familjen/släkten & närmaste vänner.Sedan skulle jag boka en lyxresa till ett skit fint,bra underbart ställe,vara där i flera veckor & bara njuta av livet! Fatta underbart det skulle vara,sen pengarna som vart över skulle ja glägga in på ett konto & sedan också ta en del av pengarna & åka till en av de största städerna & shoppa loss. GIVE ME MONEY!! Vad skulle ni göra om ni fick överdrivet apmycket pengar?
Har kollat runt lite nu,& jag har såklart,hittat hur mycket fint som helst. Bl a allt detta.


 

































Ohhohoo,det här är bara en del av det jag hittat..


Peace and Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida Karlsson

Ida Martina Karlsson heter jag och kommer från (Glada) Hudik, Norrland. Är en tjej på 19 år! För tillfället bor jag ihop med min pojkvän och våra två ''kissebebisar'' i vår lägenhet. Jobbar extra medan jag funderar ut vad jag vill göra med resten av mitt liv. Hoppas du kommer att trivas!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela