idamartinakarlsson

JAG KOMMER ALLTID MINNAS DIG VART DU ÄN ÄR

Publicerad 2009-06-15 17:35:08 i

Hejsan hoppsan! Nu sitter jag här hos min efterlängatade Karin,i Sveg. Bussresan gick hur bra som helst,somnade ett tag där på också. Men hur som helst så åt vi lite grann när jag kom hit först. Så nu har vi precis kollat klart på ''Solstorm''. Den var verkligen väldigt bra! Trodde den inte skulle vara så bra,men det var den. Nu har Eva,Karins mamma, stuckit ut en sväng & vi sitter här vid datorn. Vi lyssnar lite på musik & har det mysigt/roligt. Som vanligt! Senare ska vi äta mat & aknske kolla på ''Linas kvällsbok'',haha,typ min favvo. Men nu blir det också ett kortis inlägg,men kansk ekommer ett till senare. Vi frå väl se. Men nu ska jag & Karin gå ut & studsa lite,hur nu det ska gå,great ;)






Peace and Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida Karlsson

Ida Martina Karlsson heter jag och kommer från (Glada) Hudik, Norrland. Är en tjej på 19 år! För tillfället bor jag ihop med min pojkvän och våra två ''kissebebisar'' i vår lägenhet. Jobbar extra medan jag funderar ut vad jag vill göra med resten av mitt liv. Hoppas du kommer att trivas!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela