idamartinakarlsson

JAG VET EN VÄN JAG GILLAR MEST HON ÄR SPECIELL HON ÄR SOM EN FEST

Publicerad 2009-06-14 16:42:56 i

Goddagens! Sicken helg. Igår gick jag först på stan,med mig fick jag två flätade hårband. Sedan mötte jag Catarina & Bea,så gick vi & kollade på Amelie när hons kulle gå på balen. Amelie var så underbart vacker,shit vad fin hon var! Så stod vi där i tre timmar,hur ont i ryggen som helst fick man,iaf jag. Kan ju tänka hur dom har då som ska stå rakryggad hela tiden & står upp nästan hela dagen. Ska slänga upp bilder på gårdagen snart. Sedan åkte jag hem,packade lite saker & följde med dom hem till Njutånger & sleepade over där. Sen vaknade jag idag,kollade lite på tv,åt frukost,fixade mig. Sedan kom moster,Greger,Ebba & Hugo för att hämta upp mig. Så kom vi hem,åt lunch & hade det roligt! Jag målade naglarna på Ebba & vi hade det väldigt roligt & mysigt tillsammans. Men nu har dom tyvärr åkt hem. Jag ska bara ta det lugnt,kanske kolla lite på Andra Avenyn,ringa Jannike,eller någonting. Bara ta det lugnt. Så sover jag hos mamma inatt,sen imorgon klockan nio på morgonen åker jag till pappa,packar,sedan far jag hem till Karin,i Sveg. Ni får gärna vara social med sms när jag åker dit. Det blev ett kort inlägg idag,men jag har inte så mycket att skriva. Bara att jag har haft det jätte roligt i helgen & att jag är gansa så trött,därför blev det inte så långt.
Nu tänkte jag att jag ska lägga in ett gäng bilder från helgen,kommer nog bli väldigt många,som det alltid blir. Kommer nog några bilder som är från förra veckan & så med. Enjoy!







Ursäkta bilden,jag yrar.











Jag själv vräker i mig en jävla amssa,som vanligt..


Charlotte höll ett tal,det var så fint så till & med jag började gråta. Tror jag nog alla gjorde! Det var verkligen jätte fint!
















Visst är killen,Emil,lik Lars som var med i Idol 08?!


Där är Emil,eller vad han nu heter. Det är Östens(Östen med resten) son.
















Nej,det är inte jag som sitter där,det är min moster.














Sista bilden får bli på presenten som jag fick av Ebba. En blomma,den var jätte fin gumman,tack så mycket gumman! <3




Peace and Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida Karlsson

Ida Martina Karlsson heter jag och kommer från (Glada) Hudik, Norrland. Är en tjej på 19 år! För tillfället bor jag ihop med min pojkvän och våra två ''kissebebisar'' i vår lägenhet. Jobbar extra medan jag funderar ut vad jag vill göra med resten av mitt liv. Hoppas du kommer att trivas!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela