idamartinakarlsson

KÄNN IGEN SORG FÖR MIG GÖTEBORG

Publicerad 2009-06-01 23:04:05 i

Hejsan hoppsan! Idag hade vi elevens val, ska vi ha imorgon också. Hur som helst så började vi med att prata om vad vi skulle göra, sen stack vi till HT & tittade lite. Sen tillbaks till skolan igen. Sen skulle jag,Elias & Maria åka till Hagmyren för att göra ett repotage om ponnytrav. Det var väl inte så där jätte roligt. Sen när vi väl kommer hem igen så har Anna precis stuckit ut till dom som hade vandring, så vi får sitta & vänta på henne i över två två timmar. Fast vi hade rätt så kul ändå, vi gick ner till skolbyn i en & en halv timme, där hade vi jätte roligt,otroligt kul att få träffa Marianne igen. Henne saknar jag en hel del faktiskt. Jag skanr skolbyn jätte mycket! Jag önskar verkligen iblan att man kunde få bli liten igen. Tänk vilka roliga stunder man har haft. Hur som helst så gjorde vi klart arbetet på en timme. Sen slutade vi & jag cyklade ner på stan,provade de två klänningarna jag hade lagt undan. Det slutade med att jag kom hem med den finaste vi hittade,den som var som kärlek vid första ögonkastet. Så nu har jag klart till examen också,yippie! Härligt! Sen cyklade jag iaf hem, satt mig & pluggade på en gång. Eller jag gjorde en fråga,den som var kvar,sen somnade jag i soffan för att jag var så slut. Sen när jag vaknade igen så var klockan redan sju, så jag klev upp igen & åt. Sen satt jag mig här vid datorn,började skriva på referatet som jag ska skriva om boken,& nu är jag äntligen klar! Ska bara skriva den på papper & lämna till Inger imorgon. Sen nu sitter jag & kollar på älskade Andra Avenyn. JAG ÄLSKAR ANDRA AVENYN,<3! Det är så jävla bra! Men nu ser jag att klockan är 22.59 så nu måste jag verkligen gå & sova. Imorgon är det en ny dag.

GLÖM DINA BEKYMMER
IMORGON KOMMER DET NYA





<3




Peace and Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida Karlsson

Ida Martina Karlsson heter jag och kommer från (Glada) Hudik, Norrland. Är en tjej på 19 år! För tillfället bor jag ihop med min pojkvän och våra två ''kissebebisar'' i vår lägenhet. Jobbar extra medan jag funderar ut vad jag vill göra med resten av mitt liv. Hoppas du kommer att trivas!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela