idamartinakarlsson

LIVE YOUR LIFE WITH ARMS WIDE OPEN

Publicerad 2009-06-22 10:08:20 i

Morning! Usch vad hemskt det är när man har brännt sig över hela kroppen. Jag kunde inte sova en blund inatt. Så nu är jag ganska så trött. Om en timme ska jag väcka brorsan,som ska till körskolan. Klockan ett ska jag möta Jannike på stan. Det är om fyra timmar & jag sitter här & är helt klar. Så det blir väl att käka frukost nu först,sedan äta lunch vid tolv kanske,kolla på film,kanske baka. Vi får väl se. Vädret idag är STRÅLANDE! Det är sjukt varmt ute,i skuggan är det också väldigt varmt,härligt! Det luktar sommaaar! I like it! Så nu sitter man här i shorts & linne/klänning. Skönare än så här kan det inte bli! Och igår sa Robban att såhär ska det vara hela veckan. Hoppas att det fortsätter såhär hela sommaren! Men nu ska jag dunka musik,msn,äta frukost & slappa.


Denna gobit o co träffar man på onsdag när jag ska ner till Stockholm över dagen! MUMMS PÅ DET!





Peace and Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida Karlsson

Ida Martina Karlsson heter jag och kommer från (Glada) Hudik, Norrland. Är en tjej på 19 år! För tillfället bor jag ihop med min pojkvän och våra två ''kissebebisar'' i vår lägenhet. Jobbar extra medan jag funderar ut vad jag vill göra med resten av mitt liv. Hoppas du kommer att trivas!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela