idamartinakarlsson

MONDAY YOU CAN FALL APART THUSDAY WENSDAY BREAK MY HEART

Publicerad 2009-06-19 00:48:55 i

Glad midsommar på er!

Nu är klockan 00.32,alltså halv ett på natten,det är alltså midsommar nu. Igår(18 juni),fyllde Emil år,så ett STORT grattis på honom! Jag har precis kommit hem. Jag gick till Fille,vi hyrde film & jag svullade Ben & Jerry's & så kollade vi då på ''Little man''. Jga har sätt den förut,men det var ett tag sen. Shit,vad bra den är! Jag vet inte hur mycket vi skrattade. Där på slutet hade vi kuddkrig också,haha. Sen var Fille så snäll  hängde med mig på vägen hem,tack så mycket! Jag hatar verkligen att gå på gångvägar,där man är omringad av skog,& vem vet,kanske det står någon & väntar på en där i skogsdungen. Brr! Jag ryser bara jag tänker på det! Men hur som helst så är jag hemma nu,ska snart sova. Kände bara att jag måsta kolla på et avsnitt av Andra Avenyn. Jag har saknat AA såå mycket nu när jag har vart i Sveg. Kna ju också säga att det var såå roligt i Sveg,mycisgt,fast jag skulle aldrig klara av att bo där. Imorgon,eller ja,idag. Så ska vi till Bölan,om det blir fint väder,& dansa runt midsommarstång & fira lite där. Sedan till Astrid & Tages stuga ute i Enånger,om vi inte åker ut dit på en gång,beror lite på vädret. Så ska vi grilla kött,majskolvar,& till det en massa annat gott. MUMMSIGT! Jag har firat med dom förut ett år också,det var jätte roligt & jätte mysigt! Alla är så trvliga också! Det är så kul! Men då var inte mamma med,då åkte hon ner kabbat med Mia & hennes pappa eller vem det nu var,men i år ska hon med. Men nu är ju klockan 00.40 så jag måste lägga mig. Annars kommer jag inte roka upp eller vara vaken imorgonkväll. Glad midsommar!



Grattis till Emil,17 år!





Peace and Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida Karlsson

Ida Martina Karlsson heter jag och kommer från (Glada) Hudik, Norrland. Är en tjej på 19 år! För tillfället bor jag ihop med min pojkvän och våra två ''kissebebisar'' i vår lägenhet. Jobbar extra medan jag funderar ut vad jag vill göra med resten av mitt liv. Hoppas du kommer att trivas!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela